Întrebări deschise

Martie 11, 2009

old_door_by_anoutlaw

 

Nu am mai răspuns unei lepşe de atât de mult timp, deşi aveam multe teme. Printre care una nouă de la diana, pe care n-am văzut-o de şi mai mult timp

Sunt schimbătoare.

As vrea să am o livadă veşnic verde, plină de fructe şi o fabrică de bomboane.

Pastrez blogul acesta, deşi am vrut să-l închid de sute de ori.

Mi-as dori să prind tramvaiele fară să alerg dupa ele.

Nu imi place să gătesc mancăruri românesti. Sau deloc?

Ma tem de întuneric.

Aud orice mişcare. Mai ales cand încerc să adorm.

Imi pare rau că nu m-am silit să învaţ franceza în liceu. Sau germana. Sau rusa.

Imi plac urşii panda / urşii de haribo

Nu sunt de acord cu căsătoriile între gay.

Cant în vis cântece pe care nu le-am auzit nicăieri niciodată.

Niciodata n-am văzut marea iarna.

Rar mă opresc. Din orice. Rar mă roşesc.

Plang când mă simt foarte obosită.

Nu sunt multumita când ajung la ultima gumă, ultimul deget de cremă, ultima felie de pâine, ultima ţigară din pachet, ultimul strop de parfum.

Sunt confuza după ce-mi citesc horoscopul sau după o noapte ce a conţinut mult alcool.

Am nevoie de un concediu cu mult soare. Şi nu unul medical.

Ar trebui sa beau mai multă apă, să te ascult mai des.

Mai departe trimit dilemei, iuliei si lui seicean

7 Responses to “Întrebări deschise”

  1. seicean Says:

    sarut manutzele domnisoara… si iarta-mi neatentia. o rezolv imediat!

  2. julie Says:

    ma achit curand
    mersi

  3. fanitza Says:

    o să fie gata prin ăst weekend, o, măriuco!

  4. fabio Says:

    de ce sa inveti franceza?sau germana?sau rusa?


  5. […] leave a comment » Leapşa vine din partea clipicioasei Mariei: […]


  6. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.


Lasă un răspuns

