Musafir

Februarie 27, 2009

spring_is_near_by_valse_des_ombres

Spune-mi ca miroase a copaci infloriti, ca iesim cu bicicletele la plimbare, spune-mi ca nu va mai ninge pana la Craciun.
Spune-mi ca ne murdarim tricourile cu inghetata de banane, ca prindem rasaritul pe terase si ca avem papucii uzi prin iarba de la roua diminetii.
Spune-mi ca ne vom lasa gecile in dulap, ca atunci cand fumam vom sufla fum fara aburi reci, ca umflam baloane cu apa si ne facem aproape leoarca.
Spune-mi ca ai vazut primii ghiocei, ca deja ai dormit doar cu un cearceaf deasupra, iar geamul l-ai lasat deschis.

Spune-mi ca vine primavara!
De data asta e drept sa minti.

10 Responses to “Musafir”

  1. julie Says:

    eu nu mint, iti spun ca am vzut ghiocei de la mama din gradina 🙂 deja acu vreo luna

  2. fabio Says:

    I TELL YOU!!! 🙂

  3. Mariaaaa Says:

    hihihihi! mai zii mai ziceti 😛

  4. emanuele Says:

    Tell me that our heart will look at the springtime sun as the sunflowers do…

  5. Mike Says:

    Just passing by.Btw, you website have great content!

    ______________________________
    Don’t pay for your electricity any longer…
    Instead, the power company will pay YOU!

  6. fanitza Says:

    primăvara vine întotdeauna de două ori! 🙂

  7. seicean Says:

    spune-mi ca maine vei veni in fusta la lucru, si promite-mi ca te vei apleca dupa pix.

    ai dreptul sa minti la faza asta.


Lasă un răspuns

