10 Versiunea 7

Ianuarie 28, 2009

2151844465_1b9198a5eb

Fara sa ma gandesc la asta de dimineata, am descoperit inca un lucru care nu imi place si nu-mi da pace … e perioada de tranzitie intre iarna friguroasa si primii ghiocei, e perioada in care ploua mult, e perioada care te duce de nas cel mai mult, tragand de speranta ta cum ca in curand vine primavara.  Si asa am copt 10 motive care pentru care sa urasti ploaia de iarna.

1 –  pentru ca niciodata nu iti vine la indemana o umbrela disponibila chiar atunci cand ploua

2 – pentru ca intr-o zi ploioasa toata lumea e mohorata si prostdispusa

3 – pentru ca incepand de la varful pantofilor pana la genunchi ai pete de noroi

4 – pentru ca ploaia are un stil aparte de a spune mai tot timpul „parca as manca ceva … „

5 – pentru ca nu-ti vine sa iesi din casa indiferent ce mijloc de transport folosesti (la masina parbrizul se abureste ori in tramvai ploua pe scaune)

6 – pentru ca se increteste parul!

7 – pe timp de ploaie au loc cu 30% mai multe accidente rutiere … si cine ar vrea asta?

8 – pentru ca ma / te / va intrerupe

9 –  pana si cantecelul cu  „Vine ploaia, bine-mi pare/ In gradina am o floare  /Ploaia o va creste mare” este nesuferit de copii si a fost scos din programa scolara

10 –  pentru ca oricat ar incerca, ploaia din perioada asta nu se va ridica niciodata la standerdele unei „ploi de vara”

6 Responses to “10 Versiunea 7”

  1. julie Says:

    SUPER CORECT! eu as fi dat 1000 de motive, dar that’s just me.
    ploaia e naspa. punct

  2. Mariaaaa Says:

    petitie anti – ploaie! 😀

  3. Patricia Says:

    uhm, tousi e frumos sa faci „love, love” pe timp de ploaie 😀

  4. Hana Says:

    la punctul 9.. tu esti sigura ca l-au scos din programa scolara????? dar de mega-ultra zapada asta ce zici?


Lasă un răspuns

