Tu ce visezi?

Decembrie 17, 2008

2413166611_1d39ef872f_b

Am mai vorbit despre vise de atatea ori si trebuie recunoscut ca, cel putin pentru o mare majoritate de oameni, subiectul acesta are un impact aproape la fel de mare precum articolele menite sa prinda, gen dragoste, sex, alegeri prezindentiale sau barfe mondene.
Si de ce nu ar avea, cand observi prea bine ca ceea ce visezi noaptea iti influenteaza toata ziua, de cand deschizi ochii dimineata pana seara tarziu, cand te acoperi din nou cu plapuma ta fina?
Pe cat de mult iti este tulburata cafeaua de dimineata de catre un cosmar sau un vis ciudat, cu atat mai multa seninatate te ridici din pat si tragi usor jaluzelele de la geam zambind atunci cand ai visat ceva … cald.
Eu azi am fost cat se poate de subiectiva din cauza unui vis smuls prea repede, pe la 6 dimineata.
Dar a provocat o  zi aproape, si doar aproape, perfecta.

Desi afara ploua.

Si tu?

6 Responses to “Tu ce visezi?”

  1. julie Says:

    nu credeam in veridicitatea spuselor tale, pana cand azi dimineata m-am trezit foarte linistita si impacata ca am putut sa ii spun cuiva in vis tot ce n-as putea sa spun live.
    a fost un feeling foarte ciudat

  2. Mariaaaa Says:

    cred ca e perioada viselor ciudate … deja am numarat 4 oameni in aceasi situatie … hmmm

  3. Mariaaaa Says:

    sa mor de nu sunt blikutza si iaca ca imi dau singura commenturi. asa ca vreau. si pot… na

    alex

  4. r Says:

    eu?…culori! 😉


  5. very psychedelic 🙂

    imi place blog-ul tau, te astept si pe la mine when you have some time

    http://leaningonstrident.wordpress.com


Lasă un răspuns

