Join me for a cup

Decembrie 11, 2008

1586544627_6c638c76ff_o

Hai ! Dar acuma!

4 Responses to “Join me for a cup”

  1. fanitza Says:

    cam mică ceaşca! 🙂

  2. Mariaaaa Says:

    adu tu un set frumos de cescute 😉 il accept ca si cadou de Craciun

  3. LeneBarbie Says:

    eu as accepta cadou o cutie din’aia pentru ceaiuri si pliculete, ca in imaginea de mai sus. Si chiar m’am dat viteaza si am vrut sa’mi cumpar una, doar ca era 40 euro. Si n’ai sa ghicesti niciodata motivul: pt. ca era de lemn… :)) de parca lemnul tine de foame…

  4. Mariaaaa Says:

    am observat ca mai nou e la moda ca un lucru cu cat e mai natural, cu atat sa fie mai greu de achizitionat..din pacate.
    eu te sfatuiesc sa faci putina reclama la wishul tau .. si-asa vine Craciunul 🙂


Lasă un răspuns

