file:///C:/Documents&Settings/Give

Mai 17, 2008

Tocmai mi-am dat seama.
O groaza de teorii s-au prabusit. O tona de impresii s-au sfarsit. O caruta de invidii s-a rasturnat.

Nu exista ca unul sa aibe mai mult decat celalat. Nimeni nu primeste mai mult decat vecinul sau.
Totul depinde de ceea ce ai dat.
Oare putem depasi idea de cliseu cand vine vorba despre „a darui si a primi inapoi” ?

Te intrebi oare de ce unul sau una are parte de anumite lucruri (nu ma refer la cele materiale!) intr-un mod aproape gratuit?
Insa lucrurile nu raman asa pentru ca orice dar primit are un pret de platit, fie ca e inainte de a ajunge la destinatar, fie ca e dupa.
Pana la urma, primesti ceea ce daruiesti si vice versa.

Nu e vorba de ce ne spuneau parintii cand eram mici „Fii cuminte, iar Mosul iti va aduce rasplata.”, si nici despre zicalele de genul „Cat dai, atat primesti!” sau „Roata se intoarce intotdeuna”, dar in fond aici se rezuma fiecare consecinta a actiunilor noastre si poate doar asa, vom fi cu adevarat fericiti, primind inzecit si insutit ceea ce ne doream, intr-un sfarsit.

Cred ca mi-am murdarit balerinii prin noroaie si mi-am julit palmele destul, primindu-mi astfel partea in care rautatile si barfele s-au intors.
Abia astept ziua in care camioanele se vor revarsa in fata mea cu bunatati.
Abia astept dimineata cand cand ma voi trezi cu pachete si cutii de bucurii.
Abia astept seara in care voi pasi pe covoare de zambete si perne de bomboane.

15 Responses to “file:///C:/Documents&Settings/Give”

  1. Patricia Says:

    eu in chestia aia cu „roata se intoarce” cred, numai ca e o chestiune de timp…ani ! trebuie liniste si timp 🙂

  2. Andreea Says:

    si eu ma gandeam ca daca esti bun cu altii, altii vor fi buni cu tine. it didn’t really happen that way :-S

  3. Maria Says:

    @ Paty .. cam asa as vedea si eu lucrurile
    @ Andreea, nu asa se intampla pentru ca oamenii sunt de mii feluri. Daca te porti „ok”, nu inseamna neparat ca vei avea „chestii ok” chiar din partea/ filmul/ domeniul/ omul/ tripul repectiv. Poate se remodeleaza…

  4. Andreea Says:

    cum adica se remodeleaza? ma gandesc la ceva da I ain’t shure…

  5. Maria Says:

    vroiam sa spun „se reprofileaza” .. ca si cum ar fi posibil sa primesti ceva ok in shcimb, dar din alta parte. Nu neaparat de la persoanele de la care te astepti.. pfff 😀

  6. igrecul Says:

    Consider ca atitudinea ta, comportamentul tau fata de celalalt sunt in direct raport cu ceea ti se ofera, dar mai multe… Te arata pe tine asa cum esti. Ce ai de pierdut ? Doar timp… Insa e grav aici. In orice caz, am vazut ca sustii campania „Noi vorbim romineste” si vroiam sa te felicit pentru asta, si nu in ultimul rind pentru cuvintele tale.
    O seara placuta Maria.

  7. Rin Tin Tin Says:

    Comments are closed la primul post? De ce?

  8. Maria Says:

    din dorinta de a avea un post egoist 🙂

  9. richie Says:

    Urasc comentariile inchise si posturile egoiste :p. Dar e un oras liber… asa ca astept urmatorul articol la care sa ne dai cuvantul… 😀

  10. julie Says:

    eu cred ca mai degraba din dorinta inconstienta de a nu fi criticata, mai ales cand nu iti sta in fire sa zici ce ai zis acolo…

  11. Maria Says:

    dragii mei, nu s-a sfarsit lumea pentru un post inchis.

    @ julie.. oamenii nu raman tot timpul la fel, unele lucruri se mai schimba.

    booh

  12. Andreea Says:

    Hey ii blogu ei, poate sa faca whatever she feels like 🙂

  13. julie Says:

    stiu…de aia n-am sarit cu comentarii acide, doar am facut o observatie.
    peace

  14. Dana Says:

    Hei.. voiam sa te anunt ca am schimbat adresa blogului din luckydreamer in inyourroom. Te rog sa schimbi in blogroll, de mai vrei sa treci prin vizita. 🙂

  15. Italic Says:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Italic.


Lasă un răspuns

