Dancing Animals in Love

Mai 12, 2008

Nu stiu cum se face ca tot la animalute am ajuns, dar tot smenul e sa te uiti pana la capat, altfel…

13 Responses to “Dancing Animals in Love”

  1. eu Says:

    esti penibila…revino-ti..:))..tu chiar te crezi mega?..yecs

  2. Maria Says:

    noroc cu tine ca esti mai sexy dar nergul de sub unghie nu stii sa-l cureti. eu zic sa te mai speli.

  3. ihanna Says:

    mie-mi pare chiar funny vidio-ul..ce-i cu tine draga ” eu”? 🙂 arata-ne tu ceva mai cool, incanta-ne cu ceva mai putin penibil si usor modest 🙂 e o provocare! 🙂

  4. Maria Says:

    ana, nu cred ca e cazul.
    mediocritatea badaranilor i-a impiedicat pe acestia tot timpul in a face ceva ok.
    n-ai cu cine, ma, n-ai cu cine! 😉

  5. urbanxs Says:

    :)))

  6. Andreea Says:

    niste tarani, domle’! 😛
    in sfarsit am aflat cum se naste curcubeul 😀
    multumesc maria 🙂

  7. cojy Says:

    vaai cat de dragutz:) imi place si finalul gen HTF :>

  8. Maria Says:

    cu placere 😛
    p.s. cojy… HTF? :-s


  9. […] Ce filme aş mai vrea să văd? Mă gândesc, oare ce ar putea ieşi dacă regizorii ar fi: Maria, Dianette, Aida? Tagged with: 10 mai e ziua regelui, cea mai mişto piesă johnny răducanu, […]

  10. Maria Says:

    oaaai, ce tema frumoasa am primit! :*

  11. Andreea Says:

    eu cred ca floarea aia ii in love cu iepuru 😀 uite-te cu ce ochi se uita la el cand canta:))))

  12. unuzero Says:

    dragut 🙂 mi-o placut 😉 mai ai?

  13. Maria Says:

    @ andreea..mie imi place cand isi uita versurile, iar catre unuzero … momentan trebuie sa mai scriem ceva, apoi ne-om delecta cu youtuburi 😀


Lasă un răspuns

