10 Versiunea 3

Mai 1, 2008

Sunt motive simple si infantile ce-ţi sar in ochi când vezi o fată isterică, dar mai ales iţi sar in ochi la nervi
Sunt motive de femei, la fel ca si postul acesta.
Sunt 10 motive pentru care eşti o vaca!

1 – pentru că citeşti articole cu titlul „Cum sa fii o apariţie hollywoodiană?”

2 – pentru că ai avut vreodată impresia si nici acum nu eşti sigură dacă ananasul creste sau nu in pomi

3 – pentru că asculţi bombardantele sfaturi din presa feminină si ai devenit chiar obsedata de noul trend „A fi ECO!” iar pentru aceasta te sugrumi in a manca vegetarian si stresezi pe toţi din jurul tău cu atitudinea ta de mâţă ecoloagă care vrea să facă bine omenirii

4 – pentru că atunci când bei cu bărbaţii râgâi!

5 – pentru că dorinţa ta de a avea copiii apare doar atunci când mergi pe stradă sau in parc si vezi un cuplu împingând cărucior, crezând cu ardoare că totul se rezumă acolo

6 – pentru că ai impresia ca produsele de la Avon sunt cele mai corecte

7 – pentru ca eşti dependentă de hi5, iar când mergi la o petrecere cu gazdă, intrii repede pe net pentru a vedea cine ti-a mai vizitat profilul

8 – pentru ca nu recunoşti ca in generală îţi plăcea si ţie spice girls, backstreet boys si n&d

9 – pentru ca inainte de oricare test, examen, atestat, concurs spui „Nu ştiu nimic!” sau „Nu am învăţat nimic!” si iei tot timpul peste 9,50

10 – si daca tot suntem in domeniul studenţesc, eşti vaca pentru ca ai o replica de neconfundat când intri pe uşa amfiteatrului si dai de vreo colega „Vai, fata, mai dai si tu pe la scoală?”

Astfel fiind spuse, nu trebuie sa te simţi jignita daca te regăseşti la vreunul dintre paragrafele de mai sus pentru ca in fond laptele produs de o vaca este cel care conţine substanţele de baza necesare creşterii si dezvoltării organismului, dar să nu crezi că asta ar face din lapte un produs mai ecologic 😉

20 Responses to “10 Versiunea 3”

  1. Andreea Says:

    ok… parerea mea: avon pute. mancarea sanatoasa ma face sa vomit (pe bune chiar mi se face greata cateodata de la salate si sote-uri :))). mi-am promis ca daca ma adresez cuiva cu „fataaa” imi tai singura gatlejul. ananasu e planta 🙂 nu creste in copaci (ce bine ma simt ca stiu asta :)). imi mega-placea de Kevin :X da n-am ascuns-o niciodata 🙂 am avut si poster (cu el nu cu toti :))))
    fain post :>>

  2. Maria Says:

    in sfarsit am rezolvat si problema cu comentariile 🙂
    eu, recunosc, aveam un crush pt Nick Carter … Doamne!

  3. alexis Says:

    vai vai russian mary… tare de tot! 😀 ma simt vinovata de chestia aia cu ragaitul..dar chiar nu o fac ca sa ma declar mai manly decat ei! pur si simplu..am crescut cu o droaie de veri si cadre militare pe langa mine si … mi s-a permis 🙂 incerc sa ma abtin dar rareori imi iese..
    apropo de eco mania,m-am trezit peste noapte cu o mica eczema din cauza mult iubitului kfc,wu xing and co si acum sunt obligata sa mananc verdeturi si mizerii..e horror!!! poate stie julie vreo alifie minune sa scap odata!

  4. Maria Says:

    crema de galbene? poate ca… ? 🙂

    p.s. tu ragai dragutz, daca bine-mi amintesc te-am auzit 😛

  5. alexis Says:

    vai ce rusine….
    dar m-ai auzit injurand? 😀

  6. Maria Says:

    nop 🙂
    dar am auzit niste voci ce-mi spuneau ca esti tare „vehementa” la meciurile lui Rapid 😀

  7. urbanxs Says:

    :))

  8. urbanxs Says:

    repet:
    :))

    astea intra in istorie maria, iti zic eu =))

  9. notalent369 Says:

    vai cate dinastea cunosc!gizas!

  10. Maria Says:

    urbanxs … apreciez, sa stii 😛
    diana, un intreg tamazlâc 😀

  11. fanitza Says:

    i’m guy… şi am câteva confesiuni de făcut:

    1)pentru mine ananasul creşte în palmier. and i’m proud of it! 😉

    2)avon is cool! 🙂

    3)i liked băieţii de pe străzile din spate.

  12. Mihai Says:

    mai bine faceai editie speciala a sectiunii 10, cu 100 de motive! sau mai bine 10 motive pt fiecare fata pe care o cunosti, toate diferite 😉 eu zic ca se poate

  13. julie Says:

    a fi eco poate avea sensuri multiple asa ca te rog sa nu confunzi. Eco este un curent productiv atunci cand vine vorba de blanuri si piei, sau de salvarea globala ;a care trebuie cu totii sa contribuim
    Sunt de acord cu ce ai scris, foarte draguta incheierea. Puteai sa fii chiar si mai incisiva, vacile au multe trasaturi specifice, dar inteleg ca esti o finuta si ai bun simt.
    Fata, dar tu pe la scoala te rog sa mai dai ca vine sesiunea si vezi ca nu m-ai chemat la cafea demult si m-am suparat.

  14. Maria Says:

    @ fanitza, ma uimeste sinceritatea ta 😀
    @ mihai, ar trebui sa incercam sa facem impreuna asa o lista. Poate am gasi 1000 de motive 😉

  15. Mihai Says:

    da, eu aleg pe diana notalent, uite-asa! .. si mai vad eu pe cine

  16. julie Says:

    of lasasem un comment lung dar nu s-a salvat sau frastu stie…
    deci: curentul eco poate avea multiple sensuri. atata vreme cat fiecare isi aduce contributia la salvarea globala sau macar la oprirea distrugerii planetei, e totul ok.
    Mi-a placut postul asta, insa ma asteptam la mai multa inversunare, poate fiindca sunt mai impulsiva decat tine.
    Si vezi sa mai dai pe la scoala ca nu m-ai mai scos demult la o cafa clar?

  17. Danutz Says:

    that must have hurt some of you.

    ce-mi place poza :))

  18. Maria Says:

    am gasit cateva cometarii la casuta de spam.. cer scuze, wordpressul e prea aspru 🙂

    @mihai, sa -ti fie rusine !

  19. unuzero Says:

    bun…si acum ce facem cu lista? o ardem si totul se rezolva?

  20. Maria Says:

    pei nu o putem arde pentru ca „vacile” trebuie sa-si vada actiunile publicate. Altfel nu cred ca s-ar recunoaste 🙂


Lasă un răspuns

