10 Versiunea 2

Aprilie 7, 2008

Vroiam sa mai aştept pentru a scrie postul acesta, dar cele 10 motive pe care le voi înşirui azi aici se îmbină foarte bine cu ultimele zile. Astfel, uite 10 motive pentru care îţi permit sa bei/sa te îmbeţi.

1 – un pahar de vin pe zi nu a stricat niciodată nimănui, ba dimpotriva e chiar indicat;

2 – o persoana spune doar adevăruri atunci când e beata, fiind urmărită de o sinceritate exagerată;

3 – ai ocazia de a te comporta in moduri respinse de tine când eşti treaz si cu toate acestea nimeni nu iţi va spune ca ai luat-o razna, faptul ca eşti beat/a fiind un motiv plauzibil pentru a te ierta;

4 – vrei, nu vrei, alcoolul te face mai sociabil pentru ca îţi da un debit verbal foooooooarte mare;

5 – alcoolul nu iţi rezolvă lucrurile care nu merg in viaţa ta, dar pentru câteva clipe te face sa le uiţi;

6 – alcoolul are darul de „a te ajuta” sa vezi oamenii mult mai frumoşi (no descriprion here!)

7 – efectele secundare ale alcoolului nu sunt ambigue. Se ştie deja: setea, durerea de cap, iar la unii, greata. Deci nu păşeşti într-o zona necunoscuta.

8 – cu cat bei mai mult cu atât se stabileşte mai mult o „rezistenta la alcool” care poate deveni tot mai mare;

9 – nu ştiu daca ai observat, dar oamenii de obicei când sărbătoresc ceva, beau pentru aceasta pana ajung sa caute tot felul de motive pentru a sărbători, dar de ce sa mai cauţi pretexte? Faptul ca băutura „gets people together” mi se pare unul îndeajuns.

10 – părerile contra, precum „Berea face burta”, „Durerea de cap e insuportabila”, s.a.m.d., pălesc imediat in fata unui pahar cu un miros fin de etanol, si nu nega!

🙂

21 Responses to “10 Versiunea 2”

  1. julie Says:

    hahaha am ras, sa stii…mai ales la aia cu: nu pasesti intr-o zona necunoscuta.
    te pupa domnisoara care nu obisnuieste sa bea

  2. Maria Says:

    haha! te-ai cumintit si eu nu stiu? 🙂

  3. Andreea Says:

    am auzit ca vinu combate cariile 😀 abia astept sa se inventeze pasta de dinti cu vin 😛

  4. Maria Says:

    cata imaginatie! haha, ce tare 😛

  5. cojy Says:

    vinul dupa bere e placere, berea dupa vin e un chin :))

  6. Maria Says:

    inca o gagica cu imaginatie :*

  7. roxana Says:

    uite si o gagica fara imaginatie…..eu nu suport oameni care beau pana pica pe jos(sau care pica in fund,coate,cap,etc tot aia ii!!),mai zic si eu un pahar de vin da…dar nu 3 sticle!!!(sa sti ca m-am gandit mult daca sa las sau nu mesajul)eu cred ca dupa ce iti trece betia te intorci tot la”jalnica”ta realitate,te ajuta 1-2 ore sa nu-ti pese de nimic sau mai grav sa regreti ceea ce ai facut in alea 2 ore(si aici nu ma refer la….)parerea mea!astept un post cu: „10 motive pt care sa nu bei” sau „10 motive pt care nu trebuie sa injuri tot la al-3-lea cuvant scos pe gurita”…..da stiu,iar a venit chimiac asta cu alea ei:)))

  8. Maria Says:

    😀 toate motivele sunt in limita bunului simt, unele cu mai mult umor, iar altele fara.
    nu trebuie luate ca atare pentru ca nu aprob nici eu sosirea in 4 labe acasa, in special la o fata. 🙂

  9. fanitza Says:

    rău! 🙂

    1)un pahar de vin roşu pe zi, înseamnă un viitor încununat de o ciroză sigură!

    2)sunt unii care mint într-una mai ales când sunt beţi. e drept că nici atunci când sunt treji nu spun adevărul. 😛

    3)chiar că nu. mai ales în cazul meu, violent-agresiv. faptul că am băut nu este o scuză. niciodată. 😐

    4)sunt de acord. aşa e. cel puţin în cazul meu. 😳

    5)nu vei fi cu nimic mai fericit dacă uiţi de problemele tale. iar dacă uiţi pe un termen foarte îndelungat vei fi chiar foarte nefericit.

    6)da! posibil de aia vreau să îi bat. 🙂

    7)noaptea soldat. 😛 dimineaţa(şi în cazul meu, ziua) la pat. 🙂

    8)corect. iar rezistenţa de dimineaţă e invers proporţională cu cea de noapte.

    9)try to get some drink alone!

    10)berea face burtă! 😥

  10. Maria Says:

    @ fanitza.. riscul de a face o ciroza creste mult mai mult când apare aşa o mare vehemenţă si radicalitate 😛 aahahaha
    @ eu.. yecs pentru burtă 😉

  11. Li`Qor Says:

    1-Un pahar de vin pe zi. De ce sa fim modesti? hai 2,3.
    2-Sinceritate la betie? se stie! Cele mai curajoase momente din viata mea au fost in acea perioada, descatuast dupa cum ar spune cineva.
    3-Ocazie de a te comporta diferit, se prea poate, mereu merge clasicul „pe cuvantul meu ca nu mai tin minte..” .
    4-Legat de debitul verbal, nu prea stiu, mereu am un debit ce se revarsa.
    5-Din contra, alcoolul chiar rezolva problemele. Curajul acumulat prin alcool te poate scoate din anumite „situatii”.
    6-Alcoolul ajuta sa vezi oameni mai frumosi? sper, altfel nu am nici o scuza pentru..uhm..nu mai conteaza.
    7-Setea? durerea de cap? greata? e o vorba din batrani pentru asta: „cui pe cui se scoate”.
    8-Rezistenta la alcool e ceva stiut de pe vremea dacilor, inca de mici ne laudam unii la altii cate beri „ducem” si ce puternici suntem in fata alcoolului.
    9-Cum spuneau Parazitii, in Romania sunt 365 de sarbatori pe an. Tara perfecta 🙂 .
    10- „Berea face burta”? sa ne purtam burtile cu mandrie si fericire atunci!

  12. Maria Says:

    Li Qor, nu numai ca am ras in jur de 5 minute, dar am aflat si vremea 😀 😀 😀

  13. medz Says:

    ah, nu uita de faimosul „drunkdial”.

  14. Danutz Says:

    :))
    sa bem pentru asta! bottoms up!

  15. Maria Says:

    @medz, introducem „drunkdial” la dezavantaje 🙂
    @Danutz, Cheers!!! 😛

  16. cojy Says:

    sa zboare halbele =))
    rad singura :)))))

  17. Maria Says:

    oooo
    imi amintesc de noaptea aceea!!!!!!! :>

  18. unuzero Says:

    sa curga rauri de vin si siroaie de bere 🙂
    in ceea ce priveste vinul, alcoolul in general, nu pot spune decat :”let’s have a drink people!”
    cheers, is just one fucking life! live your life!

    ba face ciroza, ba ne face vorbareti, si, si, si…..si ce daca! in fine, mi-a placut postul acesta. acum am pofta de un Purcari 😀

  19. Maria Says:

    🙂 atunci pofta buna si cheers, mate 🙂


Lasă un răspuns

