Happy Easter!

Martie 24, 2008

Daca tot au fost Pastile… o poveste scurta si draguta 🙂

18 Responses to “Happy Easter!”

  1. Andreea Says:

    iuuuiii. acuma vreau sa mananc iepuri. cred ca dinala alb si dinaia maro deschis 🙂

  2. Maria Says:

    ala nu e galben? 😛

  3. fanitza Says:

    mai aşteaptă o lună! 😛 🙂

  4. Maria Says:

    nop. gata. 🙂

  5. richie Says:

    Fain video. Esti catolica cumva de zici ca a fost Pastele? 🙂

  6. Andreea Says:

    tu esti catolica? si eu acuma aflu? 😛

  7. Maria Says:

    Andreea… poate iti creste nasucul 😀

  8. Maria Says:

    tu eres un Pinocchio!

  9. fanitza Says:

    @Andreea

    „Fain video. Esti catolica cumva de zici ca a fost Pastele?”

    what is the point? şi eu sunt catolic şi, totuşi, încă nu am sărbătorit paştele anul acesta. 😛

  10. Maria Says:

    si eu ce sa-ti fac????

  11. fanitza Says:

    nimic, o spuneam doar ca fapt divers pentru andreea.

    nu toţi catolicii sunt romano-catolici, după cum nu toţi ortodocşii sunt de rit vechi. 😀

  12. Andreea Says:

    @fanitza: hey era doar o gluma. maria stie ca stiu ca e catolica. si crede-ma ca stiu ca exista si greco-catolici, cum esti tu probabil. 🙂

  13. Maria Says:

    fight!!!!!!! fight! fight!
    blogul meu incepe sa devina un adevarat camp de lupta 😀

  14. Andreea Says:

    degeaba. nu mi se umfla vena ;))

  15. razpana Says:

    paste fericit…asa intre sarbatori… 🙂

  16. Maria Says:

    mersic, la fel 🙂


Lasă un răspuns

