What about gettin’ old?

Martie 21, 2008

2109285264_c3d11d96aa_o.jpg

Ma inspaimanta gandul de a imbatrani.
Nu din cauza ridurilor fetei sau a pungilor de sub ochi.
Nici vizibilitatea venelor de pe maini sau a varicelor de pe picioare nu ma sperie.
Poate nici tremuratul vocii, nici mersul care depaseste timpul semaforului si nici fierele albe nu imi dau mai multi fiori decat un singur lucru. O singura fraza. O singura atitudine. O ultima aberatie.
Mai mult decat orice, ma ingrijoreaza fraza „Cand era pe vremea mea….”.
Nu vreau sa ajung sa spun ca pe vremea mea baietii purtau lanturi la blugi, fetele purtau tenesi cand isi luau rochite sau tocuri in combinatie cu bluze lungi pana la genunchi si colanti. Pe vremea mea baiatul nu era obligat sa te conduca pana acasa, ci pana in statia de taxi.
Pe vremea mea cand ma durea gatul eram sfatuita sa mananc inghetata.
Pe vremea mea puteai sa intri pe net doar de pe comp si mobil.
Pe vremea mea sa stai in casa sambata seara era o absurditate.
Pe vremea mea…

E o fraza atat de fatala si definitorie. E un „Gata”!
Ca si cum doar atunci vremea era a ta.
Doar atunci erai prieten cu timpul.
Doar atunci ai trait.
Doar atunci a meritat sa faci orice.
Ca si cum lucrurile ce le intalnesti la batranete nu au sens pentru ca oricum ziele se indrepta spre un final.
Daca a imbatrani inseamna a refuza sa mai vezi lucrurile frumoase in fiecare dimineata chiar daca in dimineata aceea uitandu-te in oglinda iti numeri ridurile, daca a imbatrani inseamna a continua sa traiesti doar cu niste amintiri in brate de dragul vremurilor trecute, atunci eu refuz sa imbatranesc vreodata!!

130 Responses to “What about gettin’ old?”

  1. Andreea Says:

    da si eu cand vad dinastia mai mici ciudati zic cateodata „doamne uite si la astia” si dup-aia instant ma gandesc „ce baba de la etaju 4 am fost acuma :|” si incerc sa ma abtin de la comentarii dinastea. da si cadn esti batran nu tot vremea ta e? hmmm. fuck it. mai este timp. 😛

  2. Maria Says:

    pei cred ca deal ar fi ca si vremea aceea sa fie a ta …

    la faza cu kidzii te inteleg… de exemplu ai telefonmobil in clasa I … dudeee

  3. Anna Says:

    Cred k generatia noastra o sa fie foarte haioasa la batranete 😀

  4. Andreea Says:

    da cu conversi si mp7-uri probabil :))

  5. Maria Says:

    cu bloguri portabile 😉

  6. wiikked Says:

    da, merge foarte bine. si ai mare dreptate. si pe mine ma sperie idea de a imbatrani. oricum nu-mi plac zilele mele de nastere 🙂

  7. fanitza Says:

    @wiikked

    atunci, trebuia să te naşti pe 29 februarie! 😛 🙂

  8. babba Says:

    se vad venele… te intepi?
    esti high, si crezi ca scapi de batranete?! te panichezi de moarte?

  9. Maria Says:

    @wiikked .. poate iti faci un bine daca te gandesti doar la cadouri si nu la varsta 😛
    @babba.. nu se panicheaza nimeni, fii pe pace

  10. flo' Says:

    pe vremeaaaa meaaaaaa… :))

  11. wiikked Says:

    @franitza: da, asta intr-adevar mi-ar fi placut :))
    @maria: incerc sa ma gandesc numai la cadouri, dar imi vad varsta peste tot :))

  12. Maria Says:

    flo.. nu exista „vremea taaa” .. e „a noastra” 🙂
    @wiikked.. eu am momente cand cred si chiar sunt sigura ca inca mai am 19 ani.. apoi ma trezesc. weird

  13. horatiu Says:

    Pe vremea mea se mergea la furat mere verzi din gradina vecinului.Se purta cravata de pionier.Pe vremea mea copiii stiau sa se joace.Pe vremea mea exista guma Turbo.Pe vremea mea imparteam 3 o inghetata si ne strigam sau ne fluieram sa iesim afara.Pe vremea mea ne faceam pistoale din lemn si alergam toata ziua pe strada.La ora 20:00 toti fugeam acasa sa nu ratam Sandy Bell sau Testoasele Ninja.Pe vremea mea exista respect, responsabilitati si mult bun simt.
    Cat despre batranete…Sa dam lupta albastrului nemasurat al cerului si sa ne departam de golul ce impesoara clipele fiintei noastre.

  14. Maria Says:

    horatiu, cred ca ai inteles foarte bine postul.
    un feedback minunat, am recitit postul cu frazele tale si imi place si mai mult 🙂

  15. richie Says:

    @horatiu: cred ca avem varste apropiate . Asa ca:
    Pe vremea noastra mergeam la cinema si cumparam bilete in picioare. Vara eram tot timpul in copaci la cules visine cirese caise etc. Mancam rosii si morcovi scosi de prin gradinile blocurilor si spalati la pompa. Eram soimi si pionieri. Mergeai la alimentara si puteai cumpara juma de paine. Laptele era mai ieftin ca o inghetata. De ziua mea mergeam la scoala cu o punga de bomboane de cacao nu la bere cu cativa prieteni. In pauze lumea se juca nu iesea la tigara. O seara de filme insemna sa caram video-ul la unu si sa inchiriem cateva casete pirat. De Craciun colindai un cartier intreg si lumea chiar deschidea usa. Brazii erau ieftini si adevarati. Iar dupa sarbatori nu-i aruncam in strada ci faceam focul cu ei. Sau ii despuiam de crengi si aveam sabii de lemn cu care ne duelam. Cine mai stie sa construiasca tuburi de cornete sau prastii acum? Pe vremea mea aveam un intreg arsenal. Mai stie cineva cum e sa joci role playing game cu adevarat? Atunci cei sapte ani de acasa ti se intipareau bine pt ca parintii chiar aveau timp de tine si nu te trimiteau in fata tv-ului sau comp-ului sa te educe.

  16. Maria Says:

    🙂 baieti cred ca a-ti prins foarte bine idea. imi place despre voi

  17. julie Says:

    hai mai lasa-ma…ca noi suntem stelele universului si toti nascuti dupa noi sunt niste ratati! deciziile parintilor de a cumpara mobile si computere copiilor sunt absolut dependente de ei. credeti-ma, aveati si voi mobile si sabii ninja daca existau pe vremea aia si daca parintii decideau sa le cumpere.
    io zic ca aceste acuze sunt nefondate… chit ca si eu am facut aceleasi lucruri pe care le-ati amintit voi, la ce bun sa ma gandesc ca ‘generatia mea’ e mai cu mot?

  18. Maria Says:

    nu a zis nimeni, julie, ca suntem mai cool pentru ca suntem mai vechi, iar cei mai tineri sunt ratati.
    chiar nu ai niciodata feelingul ca ”imbatranesti”, iar cei care te urmeaza in generatie nu au parte de ceea ce ai avut tu?
    eu asa simt 🙂

  19. valee Says:

    cineva scuipa flacari sau nu mai putem aprecia parerea celorlalti?! 🙂

  20. Andreea Says:

    eu regret ca nu am avut posibilitatea sa fac unele chestii cand eram mica. sa citesc o carte sub un copac din varfu unui deal sau munte. sa imi termin de construit casa din copac. sa-l vopsesc pe catelu meu de la sat „burcush” =)) verde. si de ce? stii ce imi vine sa zic: ftzi computeru si tehnologia. horror. n-are nicio legatura nu? 😛

  21. horatiu Says:

    LOL julie.Mai pe englezeste,the shit has hit the fan.Nu inteleg de ce te-ai atacat.Maria scrie frumos.In special postul asta.M-a facut sa ma intorc putin in copilarie.Si e firesc ca generatia mea sa mi se para cea mai cea.E asa de frumoasa pentru ca am facut EU parte din ea, pentru ca am trait-o, cu bune, cu rele.A avut magia ei.Si majoritatea lucrurilor, daca nu chiar toate, nu se mai intorc.E dreptul meu macar sa imi amintesc.Asa ar trebui sa ti se para si tie generatia ta, pe care de altfel, nu a criticat-o nimeni.Cel putin nu aici.Si nu deocamdata.
    Ne despart 8 ani.Nu cred ca ai trait ce am trait eu.Nu ai prins nimic din comunism.Nici eu nu am prins mare lucru.Eram clasa a IV-a cand a inceput Revolutia.Si ai prins prea putin din perioada de imediat dupa.Prin ’92 aveai…3 ani? Cam asa cred.Deci nu mi se pare ok sa comentezi fata de ce am scris noi mai sus.Si mai ales tu, care faci oarecum parte din generatia KFC, hi5, Mall, Mango si fitze.Nu jigni cand nu e cazul.
    Nu primesti prin asta mai multa atentie.
    Te poopsyk doolcik :*

  22. Maria Says:

    @ valee cred ca mai degraba aveam parte de o combinatie intre desenul Dragon ball si a Beatles-silor ”with a little help from my friends”, nu e vorba de apreciere.

    @andreea, ai de la mine o bere pt ca ai ales verde pentru un caine. nici nu se compara cu vaca mov 😀

  23. Andreea Says:

    the main idea is: oricum o sa fie chestii pe care le facem cu totii. si astia mai mici, generatia cum vrei sa-i zici, au furat cirese sau caise sau mai stiu eu ce macar o data si voi ati fost in mall si ati mancat la Kfc.

  24. ihanna Says:

    hmmmm:) ce se intampla fratii mei? nimeni nu e mai cool decat altul in amintiri ci in felul in care ne lasam inmuiati de ele..despre asta e vorba… adevaru-i ca mi-e dor sa joc tzaca cu baietii in fata blocului si sa le i-au toate abtibilturile de la gume turbo:P s-o desenez pe asfalt pe sailor moon cu ochii mari si cozile strambe:)) imi aduc aminte cand m-am invatat bunicul sa merg cu pegasul ala cu sitz lung:)) cand ne faceam magazin in spatele casei din ambalaje de la diferite produse….cand ne carau vecinii cu saniile trase de masina…adica nu e critica la nimic din frumosul trait de cei de dupa mine dar eu sunt mandra de ce am avut…nimeni nu e mai cool decat altul, suntem tari daca putem sa simtim feelingul de atunci fara sa facem comparatie cu prezentul..

  25. Andreea Says:

    cred ca atunci cand esti batran e foarte greu sa nu faci comapratie cu trecutu. adica imi dau seama din toate „ce bine era pe vremea lu raposatu'” pe care le aud de fiecare data cand trec prin operei pe la banca aia pe care stau moshulicii. probabil ca iti trebuie mult curaj si mai ales sa nu regreti nimic si atunci poti sa fii tare asa cum zici tu ana 🙂

  26. Maria Says:

    fetele incearca a prezerva atmosfera amintirilor din copilarie sau a celor care vor veni? dragut 🙂

  27. ihanna Says:

    🙂 eu vorbeam de prezentul nostru tineresc…cand o-m imbatranii probabil ca vom fi si mai morocanosi, foarte nostalgici si critici, de aceea zic eu, ca macar acum sa nu stricam amuzantul trecut comparandu-l cu prezentul (care e si el finutz in felul lui:)

  28. Maria Says:

    pe tine, ihanna, te si vad o babutza d’aia mica si critica… stand in parc pe o bancutza si buzarindu-ma tot timpul „L-ai vazut, fata, pe ala? Uite-te ce geaca forjata la maneci are! Cum sa dea la porumbei chiar aiai in fata mea?” :))

  29. ihanna Says:

    :))) nneeee!! nu cred:s oricum ti-as spune: ” l-ai vazut Marioara pe tinerelul ala, ce frumusel s-a facut, tzuca-l baba”

  30. Andreea Says:

    si in parte dreapta a bancii un baietel de 6-7 ani care se uita cu ochi mari la tine si se gandeste „doamne! ce kinki ii bunica-mea” 😛

  31. ihanna Says:

    funny andreea:)) mi-ar placea sa foloseasca expresii din-astea minim pe la 12-13 ani:)

  32. Maria Says:

    😀 decat kinky cred mai degraba ca ana ar fi o bunica foarte trendy care le-ar cumpara la nepotele posetute rosii cu buline si prinzatori de par in forma de pisicutze, iar la nepotei pufuletzi, turta dulce si masinute de jucarie albastre si nu le-ar da niciodata bani de tigari sau telefonae mobile!! asta ar fii „buna ana”

  33. horatiu Says:

    -Buna Anaaaa?
    -Da.
    -Vreau popcorn!
    -LOL

    :)))

  34. Andreea Says:

    maria: da probabil, da nu stii niciodata
    ana: ii dai tu peste mox daca zice mai repede de 12-13 ani, nu? 😛

  35. horatiu Says:

    sau:
    – Buna Anaaaaa?
    – Daaa?
    – Mergem in parc?
    – Da dragule
    – Da te dai si tu pe hutulus?
    – LMAO!

  36. Maria Says:

    andreea si horatiu… din cauza voastravoi pica iemdiat de pe scaun de ras 😀

  37. Andreea Says:

    ce inseamna LMAO?
    im stupid 😛

  38. ihanna Says:

    – hai Horica, nu fi fazan!!!

  39. Maria Says:

    @ Andreea: Laughing My Ass Off

  40. horatiu Says:

    Scenariu #3 :
    Merge baba Ana la mega super hiper market:
    – Buna ziua…
    – Buna ziua doamna
    – Aveti ulei?
    – Sigur ca da, organic, sintetic, cu E-uri, cu A-uri, cu m-uri, de care doriti?
    – WTF ???

  41. Andreea Says:

    =)) sau doamne ce fazani!!! =)))))

  42. ihanna Says:

    chiar mi-e dor sa ma dau pe hinta palinta:) ma dai bah?!!! Bara-n bara!!:))

  43. horatiu Says:

    Hai sa jucam Flori Fete sau Baieti… 😛

  44. Maria Says:

    ROTFLMAO!

    Eu nu mai stiu cum era jocul ala… se duceau doi intr-un colt si numarau?

  45. ihanna Says:

    orice numai ratele si vanatorii nu:| mereu arungeam julita acasa:P si ma tratau evident cu vata si spirt:|

  46. Andreea Says:

    unu zicea ce alege, de ex, actori si aia doi care mergeau in coltz isi alegeau doi actori si veneau sa prezinte variantele fara ca ala care alege sa stie a cui is. si dup-aia se ducea cu ala pe care l-a ales :)) ce porcarie mi se pare acuma ca am explicat… parca si-a pierdut tot misteru :)))

  47. ihanna Says:

    la cat de optimisti suntem cred ca vom fi niste batranei tare funny si carcotasi..eu sigur o sa ma deplasez numai cu bicicleta cu cosh rosu din-ala in fata:>

  48. Andreea Says:

    si cu mitraliera dinaia cu roata in cosu roshu din fata nu? 😛

  49. valee Says:

    se baga careva la o scunsa?? brb :))

  50. ihanna Says:

    un Tommy gun din-ala mai mic…si un cutit de vanatoare la glezna:))

  51. Maria Says:

    nu inteleg pentru ce armele astea… ana? ai vreo explicatie de facut? sunt pentru scunsa lui valee?

  52. Andreea Says:

    pai daca te uiti bine in ochii ei, o sa vezi urmatorul che guevara 😛

  53. Maria Says:

    baba ana che guevara ..
    Rimeaza!!!!!!!

  54. ihanna Says:

    ioooi!!! voi fi un fel de bunica pasnica si dragutza care o sa faca prajitura toaaaaata ziua pt nepoti, tzuca-i buna:)

  55. Maria Says:

    lasa lasa , nu te scoate cu prajiturile… baba ana che quevara!

  56. Andreea Says:

    si o sa faci si atunci naveta comp-bucatarie, nu?
    oare ce statusuri o sa iti pui atunci :))
    sau „nebunie cu palarie” o sa se potriveasca bine, nu?

  57. horatiu Says:

    „Flori, fete, filme sau baieti, muzica sau cantareti”
    (in varianta full)se juca in felul urmator: Mergeau cate 2 si isi spuneau un nr. la ureche.Se intorceau la restul si aia trebuiau sa ghiceasca nr. respectiv.Cine ghicea numarul, trebuia sa aleaga o categorie.Sa zicem…fete.Se duceau din noi cei doi si isi stabileau 2 nume de fete.Se intorceau si trebuia sa alegi dintre Maria si Ana.:)Pe cine alegeai, trebuia sa te duci tu sa pui un nr. si jocul continua.

  58. Maria Says:

    nu mey.. pe cine alegeai trebuia sa pupi! de obicei o alegeau pe ana 😀 che guevara

    p.s. andreea.. am rupt scaunu’

  59. horatiu Says:

    sau cel putin io asa tin minte 🙂 Era foarte util, pentru ca puteai sa te prinzi cam cine de cine-i place OMG *blush*

  60. horatiu Says:

    Oricum, mie mi-ar placea sa facem acu’ un chef si sa jucam toate alea…asta cu Flori filme…dup-aia Tara tara vrem ostasi…Ratele si vanatorii(asta era un fel de dodge ball romanesc 🙂 ) Panza, Tzaca, Baza, Lapte gros…si mai sunt in mod sigur 😛
    GTG

  61. Maria Says:

    pentru Tzaca ne trebe abtzibilduri Turbo! de unde le luam? 😛

  62. ihanna Says:

    probabil ca voi avea un status de genu: „un bucatarie la o pipa si o barfa cu moshu meu fazanos..:> daca e ceva da-ti cu buzzu’..daca nu aud probabil e slaba bateria la paratul auditiv…sunati pe fix!!

  63. valee Says:

    lapte gros era cel mai fain! 🙂

  64. horatiu Says:

    S-ar putea sa am eu prin pod un teanc de Turbo si Lazer.O sa verificagiu 😉

  65. ihanna Says:

    cel mai fain pt noi fetele…noi radem cel mai mult:))

  66. valee Says:

    isi mai aduce aminte cineva de Cucu-ruku?

  67. ihanna Says:

    daaaaaaaaaa? horatiu daca gasesti acum rup coperta de carte a lu sor-mea si-ti mesteresc una:>:>

  68. Andreea Says:

    ana: =)))) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =))))))))))))))))))))))

  69. Maria Says:

    @ihanna: Blackberry-ul va fii noul FIX!
    @andreea: iemdiat ma duc la baie ca voi face pe mine daca mai stau la comp 😀
    @valee : mi-e frica de lapte gros .. tot timpul mi-a fost.. daca sunt strivita?
    @horace: te rog sa mergi in pod sa verfici!! we need those!
    🙂

  70. valee Says:

    blogul asta e mai interesant ca un calutz de lemn! laterz

  71. Maria Says:

    ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  72. valee Says:

    ba…oracolul meu la cine a ramas? hai mai people…:(

  73. ihanna Says:

    beheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!:))

  74. Maria Says:

    bay, cucu-ruku, las ca ti-l aduc la party 😉
    am pus si niste „actziuri” cu bsb in el. sper sa ti placa

  75. Andreea Says:

    si ai facut si coltior dinala impaturit? pe care ai scris secret, numa ca oricum o sa se uite toata lumea sa vada ce scrie acolo :))

  76. ihanna Says:

    voi va dati seama ce efect pozitiv a avut asupra noastra un refresh in trecutul nostru dement:))? ce zici julie? :*

  77. Maria Says:

    @ andreea: daaa! si am scris inauntru „GOGOSI PT CURIOSI” ca asa e sexy

    @ihanna: am ras cat pentru jumatate de an 🙂

  78. Andreea Says:

    eu am vazut scris: „tampita dracului” intr-un oracol jiiizzzzz :))

  79. ihanna Says:

    cele mai jenante erau alea in care te puneau sa scrii de cine iti place si sa intorci coltu:| sigur nu se uita nimeni:))

  80. mony...friend of che guevara Says:

    Asa….demult nu am mai citit ceva atat de profund si kre sa ma faca sa ma gandesc l c am trait pana acum…eu intru intr-o perioada foarte frumoasa a vietii mele si deci consider k d abia acum park incep sa traiesc….e bine si e frumos…dar am amintiri frumoase din copilarie si mai ales din generala si perioada de dupa….am avut si am parte de pretene faine,kre atunci cand devin nostalgik au grija sa ma inveseleasca si sa ma asigur k p momentele din trecut scrie RELUARE….cat despre faza cu generatiile este adevarat…noi am fost cum am fost…da stati sa vedeti ce o sa vina dupa noi-muhahahahaha-nu lasand gluma de o partetrebuie sa fim realisti si sa n dam seama k generatia ce are sa vina dupa noi tot in noi au samanta…deci noi l suntem originile….ok vb prea mult pt mine…fain scris maria bravo……o bere pt tanti

  81. Andreea Says:

    hey maria, apropo de bsb… LOL :)) http://members.tripod.com/~bsb4eversolo/bsb3.jpg
    is exact asa cum ii tineai minte?

  82. Maria Says:

    @ mony, multumiri 🙂 astept berea.. cu narabdare 😉

    @ andreea: damn.. recunosc.. imi placea de Nick Carter in primara! 😛

  83. valee Says:

    africa-i o tzara plina de mistere dar si tigri si pantereeee! tigri si pantere , lei si leoparzi…sarpele boua si multi elefanti! LOL childhood

  84. ihanna Says:

    frumos mony:) o banana de la ana baba che guevara:)
    „generatia ce are sa vina dupa noi tot in noi au samanta”:)

  85. valee Says:

    OO000OO that samatha?! her face looks like a foot:))

  86. Maria Says:

    valee … mie imi placea aia cu
    „Mergea un print calare, calare, calareeee
    Meregea ca sa se-nsoare, nsoare nsoare …”

    o stiti?:)

  87. ihanna Says:

    mie-mi pace aia cu ” pe o bara..o cioara, cra cra cra, drept in..”:))

  88. valee Says:

    neee….pe vremea mea erau mai penale cantecele! nu erau ringtone la my phone! 🙂

  89. Andreea Says:

    ana… vorbim de pasari acuma? =))

  90. valee Says:

    Maria Mirabeeeeeeeelaaaaa era un fel de the Godess of my childhood :))))

  91. ihanna Says:

    valee: :)) da, cum ar fi crazy frog:))
    andreea: daca sta pe bara nu am treaba ei:)

  92. Maria Says:

    @ Valee: Maria Mirabeeeeeeeela imi aminteste de un drum infrigurat la picior spre un loc numit..Garana? 😛

    @ Ana: esti nebuna! :*

  93. ihanna Says:

    aici lipsete horatiu cu totul specific in portugheza:)) cel mai tare

  94. valee Says:

    da…drum fara sms , pupik skumpik pe botik, fantastik boombastik! dar cu o privighetoare cutremurand vaile 🙂

  95. Maria Says:

    taci mah, ca a fost fain! „fostoook” 😛

  96. valee Says:

    o fo fain!:) na binie amu!

  97. horatiu Says:

    Va fac un UB40 la reuniune? 😀

  98. valee Says:

    cocojambo la casetofon cu leduri

  99. valee Says:

    daca urmatorul post e de la paun…facem stop joc

  100. horatiu Says:

    cocogeambooooo…ououoooooo
    Io ma rupeam in figuri pe dr.Alban bah
    …si se juca duma aia cu banu sau cu sticla 😉

  101. horatiu Says:

    daca reuseai sa o pupi pe obraz pe tipa de care iti placea era mega porno 😡

  102. horatiu Says:

    Voi la varsta ati aflat ce inseamna „porno”(ca si cuvant)

  103. horatiu Says:

    @horatiu: Pe la 13-14 ani
    LOL

  104. Maria Says:

    era fain jocul cu matura… si cand o scapai sperai sa dansezi cu tipul care-ti placea 😉 asta da pronoshag

  105. ihanna Says:

    ala cu matura mi-a placut si mie..la cel cu banul nimeream sa pup numai urati:P

  106. Andreea Says:

    voi ati facut hora dinaia la reuniuni si ascultati mafia? =))
    porno… pe la 10 ani cred ca stiam cuvantu da nu stiam ce inseamna pana, din greseala, am vazut la tlevizor

  107. Maria Says:

    si trebuie, andreea, sa recunosti ca ti-a placut ce ai vazut 😛
    noi ascultam mafia, 3se si andree la reuniuni…. si nu dansa mai nimeni ca toti erau jenatzi de ce va zice doamna.

  108. valee Says:

    tovarasa educatoare
    aka TOVA

    :)) brb

  109. Andreea Says:

    :)) nu, atunci nu mi-a placut :))

  110. ihanna Says:

    sau D-an’tzatare= doamna invatatoare:|

  111. Maria Says:

    anutz.. ai uitat sa zici ca atunci cand strigai in clasa Dan’tzatare ridicai si 2 degete spre ochii tovarasei… 😛

  112. richie Says:

    pfiu, dar voi v-ati mutat de pe mess pe blog si nu ziceti nica. va jucati singuri. na las ca am si eu un joc: AFICUS. Maria zi un numar :))

  113. Maria Says:

    87 !!
    sa te vad acuma 😀

  114. richie Says:

    pana la 9 mai smechero

  115. Maria Says:

    pei fa 87/9 si merge 🙂

  116. richie Says:

    fii atenta: 8+7=16, 1+6=7 deci 7 ramane. A iesit U. Nu mai vorbesc cu tine 😦

  117. Maria Says:

    asa repede te superi?

    umbrela.

  118. richie Says:

    Nu asa. Trebuie o actiune. Si de obicei iese: urasti, uiti sau umple de ocara. altele nu-mi vin in minte.

  119. Anonim Says:

    lets’start the blog party! va mai amintiti de topi-top, bonibon, lolish, kremali, robingo cu horia brenciu, cu mascota aia penala, filmele dublate de grasa aia cu voce pitigaiata 🙂 emisiunele lui petre magdin intitulate: intalnirea de la miezul noptii! caracatita, dallas…adevarate oaze de delectare

  120. Maria Says:

    si cine ar putea uita „Feriti-va de magarus” sau „Arlechino” si tarziul „Tip Top Mini Top” ? 😀

  121. horatiu Says:

    Anacadeeeemsi seeeeveeeera

    rings any bell? :))

  122. ihanna Says:

    uauuuuuuuu am si uitat de asta:>:>aveam o viteza la jocul asta;;) ce manutze rosii aveam dupa, nu-mi trageam mainile la timp..finalul” uan, ciu, fri!!”:-)

  123. Andreea Says:

    teleenciclopedia bah =))

  124. ihanna Says:

    ala cu vocea faina:X Florian Pitis cred..
    si totusi, Tezaur folcloric cu tanti aia cu freza ciudata:)

  125. Andreea Says:

    marian rilea a.k.a. magicianul. mie chiar imi placea emisiunea aia.

  126. Maria Says:

    fetelor, fetelor numa’ la magicieni va sta gandul? 😛
    @richie .. gata jocul? 😦

  127. Her Litz Says:

    Ceaiul de la ora 5 😀


Lasă un răspuns

