Tinere aberatii

Martie 18, 2008

untitled-2.jpg

 

Azi aberez.
Aberez despre propria persoana.
Aberez sperand sa nu deschid usa prea larg narcisismului si sperand sa nu faca nimeni diabet zaharat.
Aberez pentru ca asa am primit instructiuni.
Aberez despre ce-mi place si ce nu-mi place la mine.

Nu-mi place ca sunt o fire care se supara usor pe oameni, doar pentru ca imi place sa vad ce fac acestia pentru a-mi castiga iertarea.

Imi plac gusturile mele rafinate in privinta muzicii, nu-mi place ca nu ma implic la scoala in mai nimic.

Nu-mi place faptul ca nu stiu sa gatesc decat cartofi la cuptor, cartofi inabusiti, paste si partea de inceput a unei supe, dar imi place idea de a invata sa fac si altceva intr-un viitor mai indepartat.

Imi place la nebunie cand port tocuri. E mersul, statura si sunetul pe care acestia il provoaca, nu-mi place cum arat dimineata dupa ce ma trezesc.

Imi plac alunitele primite de la tata, cea de deasupra buzei si cea de langa spranceana dreapta, nu-mi place ca nu am rabdare.

Sunt curioasa de Anutz, Andreea si Richie

14 Responses to “Tinere aberatii”

  1. cojy Says:

    „Imi place la nebunie cand port tocuri mersul meu” -> si noua :>

  2. Maria Says:

    nah… ma si inrosesc imediat! :”> hahaha

  3. richie Says:

    Pai:
    Nu-mi place ca esti o fire care se supara usor pe oameni, doar pentru ca sa-i vada ce fac acestia pentru a-si castiga iertarea.
    Imi plac gusturile tale rafinate in privinta muzicii.
    Imi plac cartofii la cuptor, cartofii inabusiti si pastele desi n-am gustat nici una facuta de tine :).
    Imi place ca porti tocuri mai ales ca au fost inventate pentru placerea barbatilor 😉
    Imi plac alunitele si imi place ca nu ai rabdare.

    Na, iti plac aberatiile mele?

  4. Maria Says:

    dar trebuie sa fie aberatiile tale legate de tine, nu de de mine, dar nu ma voi supara astazi 🙂

  5. Patricia Says:

    aia cu tocurile,trezitu de dimineata si cu facutul de mancare ma regasesc cu brio! lasa Maria ca o sa se inventeze supe la plic ceva mai sanatoase 😉

  6. Her Litz Says:

    sau cartofi frantzuzesti la plic 😉

  7. Maria Says:

    praf de crumpi 😀

  8. ruxish Says:

    nu.mi place cand aberezi…imi place cand esti sincera si ne povestesti chestii 🙂

  9. notalent369 Says:

    mie imi plac cerceii tai :X

  10. Maria Says:

    @ ruxish … ma bucura sinceritatea ta 😛
    @ talentata, ii am de la o pers foarte draga 🙂

  11. richie Says:

    Si pentru ca nu te-ai suparat cum am aberat ai de la mine o leapsa monumentala 😀

  12. Maria Says:

    vaaaai, ce mi-ai facut!!!!!!!!!

  13. ihanna Says:

    imi place ca ai pus in balanta oarecum „ce da-ul” si „ce nu-ul”, nu-mi place ca m-ai taguit:P

  14. Maria Says:

    pei daca din asta traieste al tau… :*


Lasă un răspuns

