Yael Naim „New Soul”

Martie 16, 2008

imi place imi place imi place imi place

7 Responses to “Yael Naim „New Soul””

  1. notalent369 Says:

    si mie si mie si mieeeeeeee

  2. Patricia Says:

    fav. si aici 😀 a,si mai e gajica aia Lykke Li 😉

  3. fanitza Says:

    drăguţă piesa. cică seamănă mult cu meiko şi cu rachel yamagata. cam ceea ce am şi eu în playlist acum. 🙂

  4. Maria Says:

    hmmm..dragute fete,dar mai pe filmul meu e Lykke ….

  5. Andreea Says:

    it makes me kind of happy 🙂


Lasă un răspuns

