Am uitat ca imi doresc..

Martie 12, 2008

145699268_dfc443cf2c_b.jpg

Ieri am primit un cadou dragut pe care uitasem demult ca mi-l doream.
O cutie de bijuterii, mai exact o cutie pentru cercei.
Mare, incapatoare, cu doua etaje micute, maro si din lemn.
Cu cheita.

Si uite asa mi-am adus aminte de multe dorinte si planuri, pe care cu vointa sau fara, le-am inchis si am uitat de ele.
Ar fi:

~ sa invat sa calaresc

~ sa lucrez la si pentru un radio

~ sa am o ferma unde sa cultiv lubenite (despre asta intr-un post viitor)

~ sa merg in China pentru a cunoaste ursul panda in propriul sau habiat

~ sa imi perfectionez portugheza mea de incepatori

~ sa manc mai des „vata pe bat” in varianta roz fara sa-mi pese ca-mi face degetele lipicioase

~ sa vizitez taramul brazilian, nu de alta dar pur si simplu a atrage cultura lor

~ sa am un apartament cu 3 camere doar pentru mine (apare egoismul meu nemasurabil)

~ sa am o relaie stabila cu un tip cu care sa nu ma plictisesc in prima luna

~ un dulap cu rafturi doar pentru pantofi si tenesi

~ sa public 3 carti la viata mea

~ sa nu mai am restante

~ sa locuiesc la Londra macar 6 luni

~ un revolver, fara sa fiu nevoita sa-l folosesc vreodata

~ un set de cescute pentru ceai

Later edit:
~ imi doresc un Polaroid 🙂
4 martie 2008
22 Responses to “Am uitat ca imi doresc..”

  1. julie Says:

    nici mai mult nici mai putin de 3 carti :))

  2. Mihai Says:

    adica tu acum n-ai relatie stabila?

  3. Maria Says:

    damn julie & mihai.. m-ati prins amandoi cu ceva!

  4. alexis Says:

    acum stiu ce iti iau de ziua ta 🙂


  5. ce fel de revorver cu capse cu apa cu bile sau cu gaz?????????

  6. Maria Says:

    @ alexis … un cal cumva? 😀
    @ cipica, cred ca vreau cu bile colorate 😀

  7. alexis Says:

    o sa fie sorpresa 😛

  8. Maria Says:

    😀 superb cadoul atunci!

  9. slieasy Says:

    ou ou…stiu stiu…mai bine…
    un cal chinezesc..cu bile

  10. Maria Says:

    nu doar ca faci rime…
    dar eu nu stiu cum e un cal chinezesc :-s

  11. Anna Says:

    :)) nice
    Cred k viatza noastra in general este plina de dorinte. Cu cat indeplinim mai multe, cu atat simtim k suntem speciali si ca nu traim degeaba!

  12. fanitza Says:

    pentru ceşcuţe pentru ceai există demmer.ro! nu sunt aşa de scumpe(acuma depinde şi ce ceramică sau porţelan vrei) şi presuun că are reprezentată şi în timişoara 🙂

    îmi plac dorinţele tale!

  13. Maria Says:

    😀
    merci de info!
    si cai unde gasesc? 🙂

  14. Danutz Says:

    hac

    dar de mai mult de doua lubenite nu e nevoie. pe bune. 😛

  15. Maria Says:

    pe zi poate 😀

  16. flo' Says:

    eu am Polaroid
    da’ e cam scumpa hirtia 😦

  17. quarkshooter Says:

    hello. just popped in to say: bravo pentru blog. imi place, reusesti sa-i pastrezi atitudinea feminina, without too much added sugar. 😉 bravo again.


Lasă un răspuns

