Clujul in 3 ore

Februarie 12, 2008

 

Fiind ceva de ultim moment, pe graba si pe nepregatite, am poposit prin cluj dumnica pentru cateva ore, in loc sa stau acasa frumos sa invat pentru teoria relatiilor internationale.
Cu toate ca am stat asa putin am apucat sa ma indop cu o shaorwa intr-un pub dragut, sa ma alimentez cu o cafea si multa cola, sa fac cateva poze in treacat prin Matei, sa ma scald intr-un soare mult prea fain si sa ma energizez cu mars si o carte buna plina de actiune intr-un intercity arhiplin.
Imi cer scuze clujeniilor dragi pe care nu am apucat sa-i vad sau sa-i salut, dar ma grabeam foarte tare 🙂

    Data viitoare promit sa stau mai mult … mai calm si „mai pe pregatite” .

 

 

 

14 Responses to “Clujul in 3 ore”

  1. fanitza Says:

    erată: shaorma 😀

    interesante pozele, pot să le consider un colaj? 🙂

    „Imi cer scuze clujeniilor dragi pe care nu am apucat sa-i vad sau sa-i salut, dar ma grabeam foarte tare 🙂 ”

    nu e nimic, cel puţin din partea mea. data viitoare când vii faci un cola! sau mai bine un fanta. 🙂

  2. Maria Says:

    noah, erata: „o cola”, „o fanta”

    😀

  3. fanitza Says:

    sucul determină genul. deci un suc, un cola… e corect! 😉 😳

  4. Maria Says:

    nu am auzit in viata mea pe cineva spunand la bar „un cola, va rog!”, dar bine ca esti tu destept 😉

  5. fanitza Says:

    eu numai aşa spun. deci pot să spun că e prima dată când aud pe cineva spunând: „dă-mi o cola!”. de fapt citesc.:D

    la voi în banat e altfel limbajul. cum de pildă în zalău băştinaşii spun ora doi în loc de ora două. 😉

    eu nu sunt deştept. sunt doar o opinie.

  6. richie Says:

    Prin TM ai dat vreo raita?

  7. Maria Says:

    eu sau fanitza? 🙂

  8. richie Says:

    Daca tu esti din Tm that was a stupid question!

  9. Maria Says:

    facem altcumva atunci…

    Fanitza nu a fost niciodata prin tm 🙂 si am raspuns

  10. richie Says:

    Esti prea dragutza..;))

  11. fanitza Says:

    de unde ştii tu că nu am fost niciodată prin tm?

    ai grijă… sursele tale nu sunt de încredere. 😉

    am fost de câteva ori, în fine, am chiar şi un frate student acolo. şi o sumedenie de neamuri, plus prieteni şi prietene. şi de fiecare dată când am fost acolo nu am cerut cola. 😀 e drept că nici nu prea am umblat prin baruri sau cluburi. am umblat ziua, cum s-ar spune. 🙂

    şi peste o lună, două, când se face mai cald vin din nou în tm(să văd cum reuşesc să-mi împart timpul). doar că înnoptez o zi şi în lugoj. cel mai bun prieten al meu e de acolo. şi vin cu el.

    uite… am ajuns să mă ambalez într-un asemenea hal, încât dau detalii personale. 🙂

  12. Maria Says:

    si peste o luna doua cand vii vei cere si o cola.. altfel nu se poate 🙂

  13. Andreea Says:

    hmm si eu zic un cola 😐 horror trebuie sa ma uit cum ii corect 😛

  14. Maria Says:

    serios? @-)
    i’m shocked


Lasă un răspuns

