Scunsa, Leapsa si Prinsa

Ianuarie 31, 2008

365380059_2bce226c7d_b.jpg

Atatea joculeţe si ghicitori umbla prin reţeaua asta de informaţie încât am primit teme de casa. Doua chiar. Si nu sunt usoare.
Una vine de prin luna decembrie (shame on me) de la Ruxish si mă intreabă despre trecut si prezent in special:

BEST
1. Male friend: nu exista prietenie între un băiat si o fata, deci nu mai sunt „best bboys” 🙂
2. Female friend: nu duc lipsă, ce-i drept, însă una e 8h din 24 cu mine („banana… zii si mie ceva!” 🙂 )
3. Vacation: grea… Cheile Butii 07 sau Lisabona 06
4. Age: 16 ani
5. Memory: tot ce ţine de Lisabona 06

WORST
1. Time of day: când trebuie să mă trezesc
2. Day of the week: Miercuri.. e aşa in mijloc.. nu-i nici cum
3. Food: sparanghel cu orice!

4. Memory: Simona Amanar (da…fost gimnasta) a uitat să-mi treaca in catalog nota la sport si acum am restanta. Asta ma enerveaza.

LAST
1. Person you saw: un tramvai intreg
2. Person you talked to on the phone: mama
3. Hugged: Anutz
4. Text messaged: o colegă să-mi aducă un curs 🙂
5: IM: na, ma lasi?

YESTERDAY
1. What did you do: m-am trezit pe la 14 si nu am mai apucat să invat cum as fi vrut pentru examen, am fost panăla bancă, am băut multă cola, am fost in bierhaus, apoi kaufland, mi-am luat glamourul, apoi job.
2. Who were you with: Anutz, Cipri, Roli (asa cred că il cheamă)
3. Bad/Good day: semi
4. Lose something: fornetti appetite
5. Fall out with someone: cu Roli, care crede ca tot ce se intamplă in Survivor Man e adevarat.

TODAY
1. What are you doing now: termin de scris asta si ma pun sa văd cum se termina “We own the night”
2. Today in general: mă dor ochii
3. Wearing: ok..incept să mă simt ca la un sex chat virtual..”what are you wearing?, “describe yourself..”)
4. What did you eat for lunch: sandwichuri calde si mars
5. Better than yesterday: relativvvvvvvvvv

TOMORROW
1. Is: sambata 😀
2. Got any plans: am, am chiar mai multe….o nuntă si un party cu JFB
3. Getting Lucky: Pffffff, mă entuziasmeaza numai gandul la weekend
4. Dislikes about tomorrow: incă nu stiu cu ce să mă imbrac la nunta
5. Do you have work: freeeee as a bird

FAVORITES
1. Number: 7
2. Song: toneee…Dj Food – The Crow, Common feat. Lily Allen – Drivin Me Wild, M.I.A. – Paper Planes, Trolle Siebenhaar – Sweet Dogs, Def Cut – Brainstorm, Morcheeba – Blindfold, Me & You – Sneaker Thief, The Killers – When you were young, Tm Juke – Damn, Dj Vadim feat. Katherin Deboer – Black is the night
3. Colour: verde (apoi in ordinea asta: roz, maro, rosu)
4. Season: primavara
5. State: Timisoara 🙂

CURRENTLY
1. With someone: nop
2. Missing someone: nop
3. Mood: _pirate_
4. Wanting: să mai prind zapadă dupa sesiune, să se termine sesiunea cat mai repede, să-mi iau placa, să-mi scot ochelarii de la optician, să-i port pe cei de soare noi, să plec la Londra, să ajung la mare vara aceasta (nu am mai vazut-o de 4 ani) si un laptop
Partea a 2 a vine de la Julie:

1. De ce ai acceptat aceasta leapsa? Se putea refuza? Nu stiam asta.
2. De cand esti in blogosfera? Vrei sa spui de cand am blog… de prin 06
3. Cum ai ajuns sa iti faci blog? Era la moda yahoo 360… apoi am descoperit wordpress-ul. Totusi ma indoiesc ca am ajuns sa scriu din plictiseala.
4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata? Sincer iti spun… nu-mi amintesc.
5. Enumera trei lucruri pe care le consideri importante ca sa reusesti in blogging:
a) creativitate / talent
b) vocabular/ cultura poate
c) promovare
6. Cel mai citit blog de catre tine: nu am unul anume.
7. Alte bloguri pe care le mai citesti? Diana, Andreea, Ea si el, Doza de dragoste (link secret momentan), Julie, Medz,si mai nou, La trecut. Depinde ce-mi pica in …”mana”.
8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? si WordPress-ul are neajunsurile lui, dar nu asa mari ca blogspot.
9. Este important traficul pentru tine? Cred ca degeaba ai multi vizitatori, daca sunt oameni care nu inteleg sau nu ai nici o treaba cu ceea ce scrii tu. Totusi, s-a simtit la rank cand nu am mai scris 2 luni… 😛
10. Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame? Ma depaseste.
11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut? Nu-mi plac blogurile cu „noutati” in doemniul IT, mobile sau gossip. (sau pe cine si ce a mai cumparat google) Mi se par o pierdere de timp. Nu am exemple la indemana, dar continua sa apara ca si ciupercile dupa ploaie.
12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com? wha?
13. Parola cu care te loghezi la blog: 2 X wha? (incearca..poate merge)

Ma doare mana de la scris.. nu dau mai departe

6 Responses to “Scunsa, Leapsa si Prinsa”

  1. richie Says:

    Si…ti-a placut cum s-a terminat We own the night?

  2. Maria Says:

    Nu a fost un film impresionant, sincer. Adica se poata si fara. 🙂

  3. Andreea Says:

    hmm… parca mai aveai un tag… sau nu? ba eu cred ca mai aveai. da lasa, shhhh, nu spun la nimeni 😛

  4. julie Says:

    si eu citesc loverdoZe

  5. Denisa Says:

    de ce nu exista un post gen „about me” ?

  6. Maria Says:

    exista.. da „what about my reality….” 😉


Lasă un răspuns

