Every little thing’s addictive

Ianuarie 29, 2008

 

lollipop_3_by_seafoodmwg1.jpg

e ciudat cum orice lucru mic te face să devii dependent.

lucruri mici, banale, parca lipsite de importanta te fac sa vrei si sa vrei tot mai mult. lucruri care le faci la inceput doar de drag si care iti intra sub piele.
sunt detalii care pe moment par lucruri fireşti sau poate o joaca de copii; toate sunt atat de mici incat le pui pe repeat.

nu vorbesc despre tigări, alcool, ded, pilluri, internet, ci despre lucruri mult mai mici.

am dus dorul scrisului cu stiloul ca in clasele I – VIII pana si in liceu.
tinutul de mana iubitului cand mergi seara pe strada sau pe sub masa in bar.
creionul dermatograf sau rimelul ce-l porti mereu in geantă.
brelocul meu mare de la cheile casei, pentru a nu le pierde.
asa zisul strugurel pe care ea il tine in buzunarul de la geacă si îl foloseşte de fiecare data cand iese din casa.
cojile de portocala pe care le laşi câteva clipe pe masa pentru ca mirosul lor să-ti aducă aminte de Crăciun.
faptul ca primul lucru pe care îl faci dimineaţa e să deschizi winampul pentru a te trezi cu o melodie.
obsesia de a sufla puful păpădiilor de îndată ce le observi pe stradă, aşa pe la sfarsitul primăverii.

prima oara crezi ca e doar obişnuinţa, dar e ceva mult mai mare. O mica plăcere ce crează dependenta. cred ca am găsi o groaza de astfel de lucruri mici in viata fiecăruia dintre noi, iar uneori nici nu ne dăm seama.

26 Responses to “Every little thing’s addictive”

  1. notalent369 Says:

    hehe..stiu pe cineva care le numeste gesturi mecanice…

    cam asta sunt, de fapt 🙂

  2. fashioncompassion Says:

    sa vezi cum e sa depinzi emotional de cineva…

  3. Maria Says:

    cineva, hmmm 😕
    getsuri mecanice care ne plac….:)

  4. Maria Says:

    oai, fashion compassion of julie… la dependenta asta nici nu m-am gandit.. Good one 🙂

  5. julie Says:

    da…asa cum te dai cu rimelul, sa ai nevoie sa il vezi zilnic; asa cum mirosi portocala, sa ii simti si lui mirosu…kestii de astea. Nici nu stii daca e bine sau nu, you just end up doing it

  6. Maria Says:

    mie mi se par gesturi super frumoase… gesturi ce miros a dragoste

  7. julie Says:

    fashion compassion e viitorul meu blog pentru stii tu ce 😉 mai tre sa il muncesc o tzara

  8. Maria Says:

    da..te gandeai ca putina publicitate aici la mine nu strica, nu? 🙂

    u’re welcome

  9. notalent369 Says:

    opaaaaaaaaaaaaa….uite cum aflu lucruri noi.tz tz tz.

    imi place asta marie…miroase a dragoste..:X:X:X

  10. anutza Says:

    buooo! oricum cerceii vor ramane for ever o dependenta..suna superficial dar sunt o reala necesitate:))

  11. anutza Says:

    frumos blog mariutz…poate ne intra la tartacutza o data pentru totdeauna:>

  12. Carina Says:

    Doar ca dependentzele astea mici sunt mai placute decat alea mari 🙂

  13. Maria Says:

    hahaha, anutza… m-aifacut sa rad asa de dimineata 😀 mercic

    carina,asa cred si eu, tocmai de asta incerc sa le constientizez 🙂

  14. alexis Says:

    vaaai…si eu cred ca am la strugurei prin buzunare :)) o necesitate de-a mea este sa ma dau cu parfum inainte sa ies pe usa altfel..nu stiu…i feel naked 😐

  15. Maria Says:

    da alexis………am uitat de parfum….si eu trebuie sa presar niste lolita lempicka inainte de a iesi..si in special seara.. ce capre suntem 😀

  16. anaayana Says:

    Cred că totul până la un punct! Farmecul este dat de faptul că dependenţele astea mici sunt sincere, simple şi frumoase.

  17. ruxish Says:

    e nevoie de lucruri mici, fie ele si dependente, ca sa le intelegem si sa le dam importanta celor mari…zic:D
    perfume addict too 😉

  18. Maria Says:

    pana la urma facem clubul „femeilor dependente de parfum”?

  19. anaayana Says:

    Clubul femeilor dependente de câte ceva, ele vin şi aleg sectoarele la care vor să se aboneze. 😀

  20. Maria Says:

    🙂 da, e la libera alegere 😛

  21. julie Says:

    ba de parfum io nu-s dependenta…dar de cercei da! nici de mobil nu prea sunt…nush c sa zic.

  22. anutza Says:

    mi-am dat seama ca eu is dependenta de „micile” mele fete:) luv my girls!!

  23. Maria Says:

    banana, citez: „you make my heart melt” 🙂

    julie… uite deja aveam 3 cluburi: perfume addict, earrings addict si …girls addict?

  24. Anna Says:

    Este adevarat tot ce-ai scris. Sunt sigura ca eu una nu as rezista fara oricare amanunt din viata mea. Fiecare are rolul sau si fara unul dintre ele s-ar crea dezechilibrul 😛


Lasă un răspuns

