nameless

Noiembrie 29, 2007

551904581_15409b8e97_o.jpg

ma urmareste, ma bantuie, ma deranjeaza, ma face sa devin fastacita, ma sugruma, ma minuneaza, ma deruteaza, ma incurca, ma constrange, ma leaga si ma orbeste, ma ghidila, ma cruta, ma impinge, ma adoarme, ma minte, ma imbata, incurca.

e peste tot… in capul meu, pe strada, in reclame, in vise, in telefon, printre randuri combinat cu litere, pe afise, in ore, sub poze, pana si pe bloguri, in reviste, in tatuaje, in nuante de rujuri, in slogane, in winamp, in amintiri, pe sticla de bere, in comentarii, in filme, pe manechine, pe flacoanele de demachiant, pe eticheta bluzei, in preturi si in cadouri, in carti, in varste, in prospecte medicale, in versuri, pe autostrazi si in grade.

sa-l fac abstractie ca il vad? sa uit ca-mi sare in ochi? sa fac pe naiva si sa mint ca nu inteleg? sa-l imbratisez si sa-l iau asa cum e intorcandu-ma in trecut?

uneori ma face sa zambesc si sa privesc spre cerul mohorat dorindu-mi sa fie mai luminos. ma face sa ma pierd in note muzicale si in gust de vin fiert. uneori imi deschide usa incet si ma plimba intr-o lume diferita de realitatea mea.

si e doar un numar.

16 Responses to “nameless”

  1. Mihai Says:

    crek ai vazut un film recent :))

  2. notalent369 Says:

    wow…nice post,maria!

  3. julie Says:

    e un numar fara numar 🙂

  4. Ana banana Says:

    io stiu stius stiu:D haaaa!

  5. Maria Says:

    tu esti micA
    nu stii nimicA
    🙂

  6. obo bobo Says:

    e mereu 45… persoana e alta, semnificatia e aceeasi mereu 😉

  7. Maria Says:

    semnificatia fiind…. ?

  8. obo bobo Says:

    zile stresante, enervante, mult de lucru, cearta cu toti, tot e enervant…si tu totusi zambesti..ce te poate face sa zambesti cand in jurul tau lumea se darama.. sa visezi si sa nu mai poti de curiozitate…sa aflii ce face…ce iti scrie, oare te viseaza? stie ca il astepti…asta e seminificatia..lui…numarului… pe cine reprezinta stie fiecare pt el 🙂


  9. nu stiu care-i numaru’, da’ imi place postu’…

  10. Andreea Says:

    is it… 3? no? 8? 26? 39? 10? no? 0? 😛

  11. alexis Says:

    this is nice! are un ritm foarte alert aproape halucinant. u`re good 🙂

  12. Nelly Says:

    🙂 am crezut prima oara ca e vorba despre altcva..:))

    „si e doar un numar.” :))

  13. different Says:

    Ai vazut cumva filmul ‘The number 23’ ?

  14. Maria Says:

    nup.. am vazut inceputul dar nu m-a impresionat, so i gave up 😉

  15. obo bobo Says:

    am vazut filmul…si mi sa parut.. ok
    sincer ma asteptam la mai mult dupa ce am vazut celalalt cu jim(stiti voi…filmul cu numele complicat unde ii spala mintile)
    hei…la multi ani…alea alea ’08 cu multe impliniri, sanatate alaturi de cei dragi…


Lasă un răspuns

