Zana egoista

Noiembrie 24, 2007

gene-lungi.jpg

noaptea asta am avut bagheta magica.
am transformat oameni in broscoi, printese si printi, nefumator, capre si tapi, ursi si chipsuri, pogacele si taximetristi.
am fost zana cu bagheta din plastic, mai precis zana cu un pai.
dar nu m-am oprit niciodata aici.

am fost zana si in zilele in care el avea nevoie de o inviorare si, magic, i-am sters lacrimile.

in ziua in care ea a fost parasita de iubit exact inaintea bac-ului, iar eu am cocolosit-o cu cola, sandwichuri de la prette si cateva tigari.

in seara cand nu ai putut intra la party si te-am luat de brat infiltrandu-te pe ascuns .

am fost zana ta cand am venit cu umbrela pe ploaia aceea torentiala si te-am salvat.

in ziua disperata a intalnirii cu el cand ti-am adus acetona ca sa-ti refaci manichiura. doar nu era sa te duci cu unghiile alea la marea intalnire cu el.

am fost o alta zana in noaptea in care ai baut mult prea mult decat puteai duce si te-am adus acasa cu un taxi.

in seara in care am facut pizza pentru ca tu erai lihnita si nu era mai nimic de mancare in frigider.

am fost zana ta cand iti sopteam povesti intregi la telefon doar ca sa adormi linistit.

in zilele de scoala cand iti „imprumutam” pe ascuns lucrarea mea la teza.

am fost o zana cand te ascultam atunci cand ei se uitau dezaprobator la tine.

dar nu sunt mama ranitilor, vorba anei. nu cred ca am sa fiu vreodata, pentru ca sunt o zana prea egoista. toate favorurile, magiile, transformarile, metamorfozele pe care le-am facut au ascuns un scop constient sau inconstient pentru a ajunge la un „ceva” de care aveam nevoie sau pe care il vroiam.

sunt o zana cu viata de pisica, oricum as cadea nu am sa ma ranesc nicioadata atat de tare incat sa mor.

sunt o zana inrudita cu scorpionul, ce nu renunta la persoana proprie decat in cazul in care iubeste, iar asta se intampla rar.

asadar, chiar daca folosesc zaharul, nori de puf, paiete stralucitoare, raze de curcubeu, fluturasi cu pete, cafelute inimate si vise colorate sunt doar o metamorfoza a vanitatii sau doar ca si oricare dintre voi?

13 Responses to “Zana egoista”

  1. Mihai Says:

    n-am inteles pana la urma, el sa fie nefumator si ea fumatoare????

  2. Maria Says:

    eh.. ai inteles foarte bine pana la urma 🙂

  3. alexis Says:

    cola heals a broken heart?

  4. julie Says:

    nu…dar e un pansament bun. la fel ca si ciocolata, muzica buna si compania prietenilor 🙂

  5. Maria Says:

    see julie? that’s why i love you 🙂

  6. alexis Says:

    cola makes me burp 🙂 dar celelalte elemente combinate sunt creme de la creme 😛

  7. Maria Says:

    funny 😀
    well, cola makes me be normal :”>

  8. notalent369 Says:

    adica mariuca draga, daca faptul ca esti o prietena buna te face zana, atunci scumpo, esti zana mea preferata!

  9. Andreea Says:

    eu cred ca toti suntem, intr-un mod mai inconstient sau nu, asa 🙂

  10. ihanna Says:

    eu vreau sa fiu baiat! fa-ma maria!!! fa-ma!!

  11. Maria Says:

    bine, tu ai vrut-o!
    DING!!!!!

  12. anna Says:

    cred nespus de sincer ca ar trebiu sa scrii o carte.ar fi grozav.daca ai un site despre tine ori hi5 sau id de messenger,te rog sa dai.


Lasă un răspuns

