special tag

Noiembrie 7, 2007

1396598631_d37e2cd46b_o.jpg

primit leapsa de la andreea, plina de intrebari care mai de care.

1. Numeste o persoana cunoscuta care impartaseste aceasi zi de nastere cu tine:
Sunt atat de speciala incat nu am cunoscut pe nimeni altcineva sa fie nascut pe 10.10.

2. Ce ti-ai dori sa schimbi la tine?
In unele momente optam la intrebarea asta pentru nasul meu si aveam in cap sa mi-l corectez, insa de fiecare data cand am spus acest lucru am primit cate o palma. Asta face din nasul meu unul special, nu?

3. Ce-ti place la tine?
Din moment ce am un nas special…. e clar ca asta trebuie sa-mi placa.
(plus ochii, sanii mei, simtul meu al umorului, vocea si gustul bun pentru muzica)

4. Daca ar fi cu putinta sa ti se indeplineasca un vis care ar fi acela?
Sa am o casa draguta de vacanta in Sintra (e un orasel din Portugalia, langa Lisabona) si, bineinteles, sa nu uitam „World Peace” 🙂

5. Care a fost cel mai nebunesc lucru facut de tine vreodata?
Stiu unul, dar imi face semn cu mana cenzura. offfff!
Cand eram mica am luat pantofii unei vecine venite in vizita la ai mei, si i-am aruncat in toaleta dupa care am tras apa. Uite asa!

6. Daca te-ai putea intoarce in timp ce ai schimba?
Poate suna cliseic, dar absolut nimic.

7. Persoana pe care ti-ai dori sa o intalnesti
Adrien Brody; e un actor foarte bun si are un nas foarte mare/ lung 🙂
Glumeam.

As vrea sa-l intalnesc pe Frank Sinatra si sa-i fiu amanta caruia sa-i dedice toate acele versuri briliante.

8. Daca ar fi posibil ce personaj ti-ai dori sa prinda viata?
STITCH, evident

9. Care e personajul care se aseamana cel mai mult cu tine?
Carrie – din Sex & the City. Are un nas foarte special. Glumesc si aici.
Cred ca Scarlett O’Hara din „Pe Aripile Vantului”: bruneta, luptatoare, vesnic indragostita de ceva/cineva, atasata de familie, se intelege bine cu orice baiat, accepta orice compliment fie rasplatindu-l, fie nu si care face nazuri.

Tag along with babies like: diana julie anutz

18 Responses to “special tag”

  1. notalent369 Says:

    obsesia cu nasu o am si eu,legata de al meu,biensur!

  2. Maria Says:

    ala e sarmul nostru, mey. nu ai inteles 😀 ?

  3. ihanna Says:

    sharmatelor!phaaaa!

  4. Andreea Says:

    si-a mai luat vecina papucii din toaleta?

  5. Maria Says:

    da, insa nu stiu daca a preferat sa-i mai poarte.. 😛

  6. ihanna Says:

    mariutza obraznitza:)) era o rebela de mica;)

  7. milansae Says:

    niebuna se intoarcie ! 🙂

  8. Andreea Says:

    da ti-a facut ceva sau doar asa aiurea?

  9. Maria Says:

    vroiam sa ma razbun pentru faradelegile lumii si ale cartierului! >:) muahahahaha

  10. julie Says:

    pff ce tag dificil

  11. alexis Says:

    eu credeam ca urechile tale de elfa sunt chintesentza 😛

  12. Maria Says:

    miahahahaha

    nu 😉 i love my ears

  13. Andreea Says:

    i love my ears too :)))))))

  14. ihanna Says:

    „faradelegile lumii si ale cartierului” prea tareeee:)))gladiatoarea noatra mariutz obraznicutz:>


  15. baaai 😛 cum nu cunosti pe nimeni care e nascut in 10.10?? Hai k iti zic eu: Adriana 😛
    Oricum esti special 😛 pup iu

  16. hana Says:

    parca e un oracol =))

  17. Maria Says:

    sunt o nesimtita, dana … acum imi dau seama 🙂

  18. ihanna Says:

    ca tare e hana!!! oracol:))
    te iertam maria, stai cilli peper:>


Lasă un răspuns

