have a break…

Noiembrie 2, 2007

playground_love_by_dalaiharma.jpg

am luat o pauza.
am facut o pauza de la scris, si am reinceput sa citesc.
pauza de la tigari. mi-am colorat unghile.
pauza de la imbufnari si am inceput sa-mi redecorez camera.
pauza de nopti nedormite si am sters praful.
pauza de la timp pierdut. am facut calatorii.
pauza de la tristeti si am umflat roata la bicicleta pentru plimbari in seri mai primitoare.
pauza de la flori oflilite pierdute prin camera. am vizitat prieteni dragi.
pauza de la analizat pana in detaliu. mi-am cumparat multa cola.
pauza de la barfe nefolositoare si m-am cufundat in filme.
pauza de la plictiseli plictisitoare. am dormit mai profund, in special in patul dianei.
pauza de scoala si mi-am facut planuri pe niciun weekend.
pauze de patyuri prea lungi. am luat parte la imbulzeli in tramvai.
pauza de la navigat pe myspace si mi-am papucii de toamna.
pauza de la beri in seri aleatorii si visari la plimabri cu snowboardul prin zapada.
pauza din vopsit parul. am zambit mai mult ca niciodata.
pauza de la astpetari mari din partea lor. am inceput sa-mi placa compania tatei la bautul de vin.
pauza de la critici acide. am chicotit pe ascuns.

9 Responses to “have a break…”

  1. Ana banana Says:

    pauza de la mine un pic si pentru tine…meriti:)
    pauza la ploaie si vant ce-ti irita fata, vreau sanie(nu ma stiu cu placa) la munte cu dune de zapada puffy:>

  2. Ana banana Says:

    pauza la neitzelesi si hai sa facem girlz night!!!:>:>

  3. notalent369 Says:

    pauza de la oamenii prosti care nu-ti dau pace, mai bine mergi la un teatru.
    te pup draga, superb post..
    p.s.
    ma bucur ca mi-ai indragit asa tare patul!

  4. moi non plus Says:

    eu zic ca merge si o pauza de Bloody Mary;)

  5. notalent369 Says:

    eventual,unul bun,nu moi non bloody?

  6. Mihai Says:

    nu mai bine luai un kit kat si se rezolva tot? @-)

  7. Cineva Says:

    reclamă mascată

  8. Maria Says:

    avand in vedere ca kit kat bate bloody mary (mai ales cele facute in expirat :P) traiasca reclama mascata!! sau nu? 😀
    ana te ai dat pe rime? :*

  9. vlad Says:

    super titlu 🙂


Lasă un răspuns

