in love with wax tailor !

Octombrie 22, 2007

L-am auzit acum 2 ani din cauza unei prietene … era „Our dance” si mi-am zis „cat de infricosatoare e piesa asta, ca un soundtrack pentru un film de groaza sau un film de Hitchcock.” De atunci piesa a ramas in winamp, fara prea multe explicatii sau amanunte, o mai ascultam din cand in cand; imi aducea aminte de Garana.
A doua intalnire cu wax tailor a fost ceva mai reusita, placuta, minunata.
Flaut, contrabas, voce incantatoare, lumini, visual-uri dragute si amuzante in ciuda notelor, beat-urilor si scratch-urilor ce te propulsau intr-o lume mult prea calma si calda decat o hala industriala plina ochi care sa-ti aminteasca ca te afli la tmBase.

cu o noapte inainte piesa „Gutterpump” semnata Noisia, la platane de jay cunning mi-a urat bun venit, iar blame cu teebee mi-au urat intr-un mod muzical mai agresiv „somn usor”. experienta Wax Tailor de sambata a fost minunata, urmata de doar cateva piese ok semnate suie, premeditata de ritmuri funky calde semnate leizaboy, extinse cu ceva liquid drumandbas adus de trg, iar spre dimineata jfb a fost ca o cafea numa’ buna.

Acestea au fost orele placute la tmBase la cei 10 anisori. despre celelalte ore patate de frig, neajunsul biletelor si hardcoreala lui dieselboy nu are sens sa scriu 🙂 Cu toate astea.. la multi ani 😉

need some more wax?

8 Responses to “in love with wax tailor !”

  1. Maria Says:

    shhhhhht, ca ai vazut tot..

  2. Andreea Says:

    mie imi place cel mai mult hypnosis theme si our dance 😀

  3. Andreea Says:

    uuu uuu si ungodly fruit 😀

  4. alexis Says:

    we love to sing,we love to dance,we admire beautiful women.we`re human and sometimes…very human 🙂
    uuu uuu si que sera 😛

  5. Maria Says:

    uuuuu!
    anul viitor sa treci la tm base, altfel ti-o iei 😀

  6. DaniCozma Says:

    i can’t get enough of his music. am avut norocul sa-l aud inainte de lansare si a fost neasteptat sa il vad la tmbase :D. esti rezultatul 6 la wax tailor pe google.ro :)) i find it funny

  7. Mariaaaa Says:

    haha.. nici nu stiam 🙂 asta e de bine


Lasă un răspuns

