lost memories

Octombrie 16, 2007

ai-uitat.JPG

ai uitat cand mi-era rau si m-ai luat de mana.
ai uitat ca imi place mirosul de prajitura cu cirese.
ca mi-am pierdut stiloul preferat pelikan.
ca mergeam la opera din centru in clasa a9a.
cum fumam primele tigari pe scara unui bloc anume din complexul studentesc.
cand ne prefaceam ca nu am inteles nimc din lectie pentru a trage de timp.
ai uitat ca ma visai cand era noaptea senina.
ai uitat ca iti citeam seara tarziu nuvele.
ai uitat ca nu-mi placea supa la plic.
ai uitat de pastilele de pe birou.
ai uitat ca te sunam cand imi era frica.
ai uitat cand mancam kurtos kolac, afara ningea si noi inghetam.
ai uitat ca totul e limitat.
de remixul de la „ready or not”.
ca mancam multa primola.
ai uitat cat de des ne prindea ploaia.
ai uitat ca iti furam din tigari de fiecare data.
ai uitat ca eu am plecat…

5 Responses to “lost memories”

  1. notalent369 Says:

    nu cred ca a uitat nimic din ce ai enumerat tu..si sub nici o forma nu cred ca a uitat ca ai plecat.pentru ca ai fost.

  2. Maria Says:

    ne batem?
    poate pe sambata asa sau vineri noapte 😉

    dar…pentru tine sunt

  3. Mihai Says:

    acum sigur si-a adus aminte. si remixu… cum era ala?

  4. dragos2p Says:

    poate ca a uitat, sau poate nu vrea sa-si mai aduca aminte
    in cateva randuri simple ai aratat cat de importante sunt lucrurile simple din viata unui om
    superb

  5. matrioshka07 Says:

    trist. dar si noi uitam uneori cand plecam. poate ca asa alegem… sa uitam.


Lasă un răspuns

