don’t steal my perfume

Octombrie 10, 2007

bubblesblog9xr.jpg

mersic dianiei pentru ca a atins un punct sensibil despre care vroiam sa scriu de ceva vreme. parfumul.

si nu parfumul pielii caracteristic fiecarei persoane, ci despre parfumurile pentru care tanjim, pentru care strangem bani sa le achizitionam, pentru care ne suparam si ne inbufnam atunci cand o prietena sau vreun prieten „ne-a furat” parfumul. da, nu-mi place sa miros ca si alte persoane; sunt de parare ca fiecare miros trebuie sa fie unic, dar in industria parfumurilor, asta nu se va intampla niciodata si va trebui sa ne multumim cu o cautare secreta dupa parfumul caracteristic persoanei noastre, iar atunci cand il gasim sa-i soptim numele rar.

eu am sa prins curaj si am sa scriu numele miresmelor pe care le consider intruchiparea mirosului meu, pana in clipa de fata:

lolita lempicka –  cafeaua zilnica si inspiratia de dimineata

kenzo jungle – evadarea, nebunia si salbaticia iesirilor dupa ora 22

dior addict – potrivirea perfecta cu tocurile

lacoste – concentrarea si incruntarea cursurilor si examenelor

noamagic by naomi campbell – raritatea carnavalurilor si a ascunzatoarelor

exista si o lista de must have pe care o tin secret. cine e interesant de un cadou poate primi un hint sau doua 🙂

in timp ce blogul … mult verde, multi nori, floare-soarelui, inimi rosii, multe zambete, multe note muzicale, mult cer senin, mult rosu… si ce miros preseteaza toate e de iarba verde combinata cu vanilie, miros de ploaie proaspat sezuta combinata cu nopti de vara si asfalt fierbinte poltolit de muguri mari de apa, briza de cappuccino cu multa frisca si un fin iz de crini, bomboane dulci si colorate, undeva in fundal se simte un pic de fum de tigara stins si acoperit usor de vantul maturat de un raulet ce-si face drum printre brazii din padure, graffit patat cu miros scurt intepator de vin rosu si in final raze de soare tocmai rasarit imbinat cu ciocoata…

vreau sa miros pe andreea, meow, mada, marius si anutza

9 Responses to “don’t steal my perfume”

  1. Andreea Says:

    uuuuuu, i like games 😀

  2. julie Says:

    mah…lacoste e al meu

  3. Maria Says:

    serios? de ce aflu ca iti place asa tarziu?
    hmmmm
    e ok doar in zilele de scoala sau cand mergi la intreviuri, cred eu. lasa un aer mai serios un pic 😛

  4. txoritxikio Says:

    Nu sunt pe gustul nimanui sunt mult prea acru poti sa spui… am recenzii proaste minut dupa minut 😀 . o sa-mi fac tema

  5. mada Says:

    nu prea stiu bine mirosurile celorlalte parfumuri in afara de lolita lempicka, insa pot sa spun ca cel din urma ti se potriveste foarte bine, la orice ora. poate pentru ca si mie imi place mult si atunci…un fel de „cine se aseamana se aduna”

  6. Maria Says:

    i’m blushing… all over :”>

  7. Mihai Says:

    descrierile pe care le-ai dat parfumurilor sunt cele imaginate de tine sau asa le simti? adica, tu iti creezi scenariile sau parfumurile se cer pentru asemenea scenarii? 🙂

  8. Maria Says:

    ce intrebare buna.. nu m-am gandit niciodata asa. cred ca asa le vad eu pentru persoana mea, in asemenea scenarii mi se pare ca se potrivesc. 🙂

  9. amdraci Says:

    ahhh lolita lempicka…dar cum de lipseste euphoria?


Lasă un răspuns

