nu-mi place si punct.

Septembrie 23, 2007

 

 

 

 

Poate e vremea sa spun si ce nu-mi place.. prea multa lume imi cunoste doar bunurile gusturi.
Nu suport tipii badarani! care nu stiu cum sa se poarte cu o femeie si cu toate astea pretind ca stiu ori nici macar nu isi dau seama ca nu stiu sa se poarte. varianta asta e si mai trista. barbatii care nu stiu sa fie manierati, clasici, cu bun gust si plini de reactii tipice de tzoparlan si cu expresii din topor. probabil multi cred ca sunt gesturi prea demodate, sa deschizi usa inaintea unei femei sau a unui om in varsta, sa prinzi o fata usor de mana, nu de “dupa gat” atunci cand merge pe strada, sa-i duci o floare pe post de “scuza-ma” dupa o mica gresala (daca e una mai mare, o floare nu ajunge ) ) oricum bunul simt ramane la moda mereu.iar mai mult decat trist e atunci cand un tip se poarta dragut si galant pana dupa ce-si atinge scopurile, iar dupa 3 saptamani de relatie sau mai putin uita de toate gesturile astea.
Urasc rozatoarele din tot sufletul meu! in special blestematii aia de soareci. doar cand ii vad mi se incoarda toate membrele si tremur si.. fac urat. doar cand ma gnadesc la ei, la infatisarea lor raioasa mi iau frisoanele. fara sa ma mai gandesc pe unde umbla, ce mananca si cat de murdari si oribili sunt. nu-mi plac nici porcusorii de guinea sau hamsterii si nu-i inteleg pe oamenii care considera aceste animale “pets”. un sfat din partea mea pentru ce-i care isi impart camera cu aceste vietati, da-ti-le foc si veti face un bine intregii lumi! iar Pixar se insala daca doreste sa schimbe parerea mea despre soareci/sobolani prin filmul Ratatouille!
Nu-mi place fasolea, usturoiul sau varza calita.
ma enerveaza oamenii care folosesc fraza “te iubesc” din 5 in 5 minute sau dupa 3 zile de cand au cunoscut pe cineva. de ce te mai intrebi cum de sensul atat de greu si profund al acestor 2 cuvinte se pierde pe cand e folosit atat de usor si de frecvent de oameni care nici macar nu o simt. se aude la fel de desi ca si “shaworma” .daca e pana acolo, nu am nimic cu faptul ca se aude prea mult, dar sa se auda cu sens.
Ma calca pe nervi taximetristii, care pe langa faptul ca le bubuie masina de manele, la destinatie se prefac ca nu au sa-ti dea rest. cat de peinibil! daca omul vrea sa-ti lase bani iti lasa, daca nu, nu. de cand trebe sa-l “obligi” sau sa-l minti pentru 50 de mii? spune, dom’le “Nu am bani acasa, mai lasa-mi niste bani ca nu o duc bine numa din jobul asta” si e ok, dar sa te prefaci!! pffffffff!
Nu-mi plac clownii, nu mi se par amuzanti sau draguti, ci infricosatori si dubios de urati. si asta doar pentru ca atunci cand eram mica am vazut un film de groaza, iar protagonistul era un serial-clown-killer.
Nu scriu mai multe ca doar ma enervez si ma prost dispus.. si nu as vrea asta 😉

 

 

30 Responses to “nu-mi place si punct.”

  1. julie Says:

    mie nu-mi plac tantarii si coshurile…si la rozatoare iti dau perfecta dreptate

  2. Maria Says:

    da! am uitat de tantari!
    multumesc 🙂

  3. cristian Says:

    bravo!!super!! felicitari ti-am zis imi place cum scrii felicitari! sa intelleg ca ai intalnit multe persoane de genul ?da ai dreptate, bunul simt este dat disparut in zilele noastre!

  4. hanutza Says:

    Have a break sis, have a Kit- Kat!:)

  5. Cineva Says:

    i feel ya, uneori când mă uit în jurul meu mi-e ruşine că fac parte din categoria „tipi” şi mă întreb cum de suportă unele fete atâţia măgari

  6. Maria Says:

    merci cristi 🙂
    hana, eu prefer Mars 😛
    cineva.. cred ca daca fetele suporta badaranisme ori sunt si ele ca acei „tipi” ori sunt oarbe (de iubire say de prostie 😛 )

  7. ruxish Says:

    nu.mi place de tanti care face curatenie la firma unde lucrez eu…si se mai crede si sefa.

  8. Andreea Says:

    Nici eu nu suport clownii. de atatea ori am avut cosmaruri ca ies multi din multe, multe masinutze dinalea mici si se apropie asa de mine cu mainile in pozitia aia de pedofil care se vrea sa ia in brate un copil. Si zambetele lor alea false… yeeeeexxxxx hate clowns!!!!

  9. sub stele Says:

    clowns can really be scary.
    they look so evil…

  10. Maria Says:

    propun sa facem un club „anti-clown” sau „i’m afraid of clowns” >:)

  11. Mihai Says:

    pai si fetele ce tre sa faca atunci cand gresesc? a?

  12. Maria Says:

    mihai, nu am spus ca toti tipii sunt badarani, deloc. deci nu toti tipii gresesc. te referi la fetele „prost-crescute”? Eu cred ca aceste comportamente provin de la o educatie gresita sau un coeficient de inteligenta scazut, deci nu se poate repara gresala. oamenii astia asa raman. sorry

  13. Mihai Says:

    domle, un baiat trebuie sa vina cu un buchet de flori cand greseste. fetele ce trebuie sa faca?

  14. Maria Says:

    dupa acest „domle” sa inteleg ca si tu te califici in acea categorie de tipi badarani… excelent!
    nu stiu, barbatii ar trebui sa spuna la ce se astepta de la o femeie dupa ce face o gafa…

  15. Mihai Says:

    uite la asta nu ma asteptam… sa ma faci badaran

  16. Maria Says:

    pei daca vb-esti cu o fata folosind apelativul „domle” …. acum ce vrei, sa iti aduc flori?
    hahaha 🙂

  17. Mihai Says:

    e doar o expresie… jesus

  18. Maria Says:

    expresia asta nu-mi place si punct 😉

  19. Andreea Says:

    mie mi se pare ca ar fi tare ca si fetele sa dea flori baietilor in caz ca fac vreo gafa. da deobicei baietii fac gafe :))))

  20. Maria Says:

    eu sincer nu cred ca doar ei o dau in bara.. sunt sigura ca si noi aveam gafele noastre in care suntem maestre. hai sa recunoastem! :”>

  21. alexis Says:

    titlu tare era ” i e c x si punct ” 😛 am vazut usturoiul,fasolea dar ciocalata ai uitat-o 🙂
    oai mah ca clownii ai perfecta dreptate! am vazut si eu un film mizer d-asta si de atunci..hmm..sa zicem ca nu prea mai dau pe la circ.

  22. blur Says:

    nu-i frumos ce-ai facut aici… 😉 stii tu la ce ma refer..

  23. Maria Says:

    ma prefac ca nu stiu sau ca nu inteleg… dar tu?

  24. cartush Says:

    filmul era „IT” sau in traducere „Creatura” ??? Am vazut filmul ala … si la fobia pentru clowni a mai contribuit si un documentar in care prezentau viatza unui clown … mult prea trist, deprimant si infricosator!

  25. blur Says:

    io? io-s ok. :* .. ma regaseam pritre randurile tale, cu toate ca nu ma incadrez perfect.

  26. blackmetal Says:

    nu-mi plac ciupercile, maioneza, fasolea păstăi, peştele, murăturile, alcoolul, sucurile de fructe…
    şi mai sunt 😀

  27. Maria Says:

    daaaaaaa, cartush! ala e! de steven king! u are a genius 😛

    @ blur .. acum cred ca te prefaci tu ca nu intelegi… ce-i frumos sau nu sa faci… 😉

    @ blackmetal, cum e viata fara maioneza si fara alcool? mi ar fi putin cam greu, cred..


  28. pe mine ma enerveaza RATB-ul …

  29. fegb Says:

    MAKE WAR NOT ART.

  30. Maria Says:

    war is a failed art.


Lasă un răspuns

