happYness

Septembrie 20, 2007

jump-with-the-baloon.JPG

se pare ca aveam nevoie de cateva zile departe de aici pentru a realiza ca, de fapt, sunt fericita. si o recunosc.

daca fericirea inseamna sa astepti cu nerabdare sa-i vezi pe cei la care tii, sa zambesti dimineata dupa ce iti dai jos patura de pe nas, sa te simti implinit chiar daca nu porti ultima colectie de la mango, chiar daca nu ai camera vopsita in culoarea pe care o vrei, chiar daca lucrurile nu se intampla cum te astepti clipa de clipa. daca te lasa sa accepti fara prea multe incruntari sa ai grija de un bebe, sa ai restante, sa nu-ti ajunga tot timpul resursele pentru a-ti lua nu-stiu-ce-fel de cercei sau a mai bea cateva bloody mary (si atunci probabil te lipesti de cineva sau le iei pe fete in plimbari lungi), sa gasesti o tona de lucrusoare care cer solutii si cu toate astea sa nu zamebsti fortat, sa privesti spre zilele ce urmeaza cu dorinta de a le trai ca pe ultimele, sa sclipesti doar pentru ca stai cu prietenii tai la un pahar de vin napadind amintiri amuzante si planuri marete de viitor, sa manci prajitura si saratele in miez de noapte nagandindu-te la nici un gram in plus, alergand cu cainii pe strazi… daca asta e fericire…. atunci eu sunt fericita. si nici nu am cautat prea mult.

iar tu ai sa-mi spui acuma ca asta nu e fericire, e doar o stare, o idee, o impresie sau doar un efect placebo.

iar eu am sa zambesc in continuare…

photo by Crystal

11 Responses to “happYness”

  1. Sky-Hunter Says:

    blinkutza asta este fericirea; si nu este numai fericirea ta, este fericirea ca si concept general: sa-ti dizolvi grijile ca pe o pastila mentolata si sa iti traiesti viata asa cum crezi de cuvinta. Lasand faptul ca imi vine in cap „Happiness is the essence of life ” m-am zbarlit cand am vazut poza de mai sus – este graficul fericirii: un copil care zambeste … si as aprofunda subiectul insa prefer sa-mi tzin gandurile astea pentru alt tip de comunicare.

    P.S. Iti dau un link, sunt sigur ca-ti va placea.
    http://www.youtube.com/watch?v=xfq_A8nXMsQ Apleaca urechea.

  2. julie Says:

    nuj daca sunt de acord cu ‘dizolvare grijilor ca pe o pastila mentolata’ pentru ca la un moment dat ele tot o sa rasara…
    cred ca cel mai bun (si greu lucru) care poate fi facut este sa iei toate lucrurile(fie bune sau rele) cu un zambet simplu si cu incredere. Si cred ca la asta se referea…

  3. Maria Says:

    draga sky-hunter .. probabil ar fi trebuit sa umbli un pic in arhiva mea to see this: https://blinkutza.wordpress.com/2007/03/31/everyone-is-free-to-wear-sunscreen/
    dar multumim oricum 🙂

    iulia..cred ca ai prins fix ce doream sa spun… nuff luv

  4. Sky-Hunter Says:

    Recunosc ca nu m-am uitat in arhiva.

  5. Maria Says:

    🙂 e ok, nu bat p nimeni

  6. notalent369 Says:

    mariuca…iubita…ba da, asta e fericirea.pentru ca te incanta, de implineste,chiar daca numai pentru moment…nimeni nu spune cat dureaza fericirea, iar asta numai pentru ca tine de fiecare in parte…si de fiecare persoana, si de fiecare fericire ;))

    te pup tare!

  7. Denisa Says:

    pe langa toate celelalte calitatie pe care spui tu ca le ai..si sincer tind sa cred cai adreptate in ce le priveste ..se pare ca ai si un talent in a alege poze pentru fiecare post…pe bune…se potrivesc de minune…sincere felicitari…ma abtin sa comentez post-urile …nu stiu daca cuvintele mele pot exprima tot ce gandesc…

  8. Maria Says:

    multumesc : ) te mai astept

  9. dodger Says:

    Tocmai ce am dat de blogul tau acum 10, dupa cateva posturi citite te-am bagat la favorite.

    Acum, citindu-l pe acesta… mi-am dat seama ca nu sunt fericit. Si stii care egandul cel mai groaznic? Ca indiferent cat de mult m-as chinui sa ma gandesc la un lucru care m-ar face fericit… nu-l gasesc

  10. Maria Says:

    nu merge nici daca incerci sa le privesti pe alea mici? lucrurile mici care te fac sa te dai jos in pat dimineata?

  11. dodger Says:

    Asta-i partea trista, ca nu imi vine sa ma dau jos din pat. Dar o fac pentru am niste obligatii sociale pe care desi nu imi aduc nici un fel de bucurie, trebuie sa le indeplinesc zi de zi. Oh well, nu le putea avea pe toate right? Si bani, si cariera, si sanatate, si fericire… We all pick our battles right?


Lasă un răspuns

