Tineri si nelinistiti

Septembrie 19, 2007

Young Folks by Peter Bjorn and John feat. Victoria Bergsman

si varianta lui Kanye West …

🙂

mie personal imi plac amandoua, mai mult insa versurile la Peter Bjorn & John

5 Responses to “Tineri si nelinistiti”

  1. Paty Says:

    stiu piesa asta de vro 4 luni, pentru mine a fost hitul veri 😀

  2. Maria Says:

    si eu, recunosc, am auzit-o demult, dar abia acum a inceput sa-mi placa 😛

  3. Anutza Says:

    ” I’M NOT SURE” but ” DING DONG” I think „IT’S A HIT!”, ” THIS IS GOOD!” and ” I LIKE THE DRUMS..”
    ” NOW YOU TRY!”:)))

  4. riot Says:

    De cel putin un an eu nu am mai auzit ceva mai frumos ca aceasta melodie…desigur din acest gen si pe acest feeling 🙂

  5. Maria Says:

    glad to make u feel that way 🙂


Lasă un răspuns

