details details details

August 28, 2007

f-frumossss.jpg

 

astazi mi s-a spus ca am obiceiul de a ma entuziasma din lucruri sau gesturi mici. fraza nu a fost trantita cu rautate, stiu, dar pe un ton ce caracterizeaza un defect. mi se pare un lucru uman, privat, personal, frumos sa te bucuri de gesturi minuscule, pe care poate nici cel/cea care le face nu le realizeaza. nu e nevoie ca celalat sa stie neaparat faptul ca pe tine te-a uimit o mica miscare, dar te face sa zambesti inauntru. si poate ramane doar pentru tine, de aceea e personal, sau poate fi impartasit sau chiar rasplatit. da, recunosc, sunt om care priveste detaliile, dar nu vad nimic rau in asta. sunt efectiv lucruri care-mi sar in ochi.

daca merg pe strada, vad o niste cladiri vopsite frumos, culori care mai de care mai armonioase, dar degeaba daca in colt pica tencuiala sau la ferestrele lor sunt perdele kitschoase;

daca ascult o melodie trebuie sa ascult sau sa verific versurile, altfel e doar pe jumatate ok cu versuri ce nu sunt la locul lor;

si cand cunosc un om nou, ochii fara voia mea sar la felul sau de a vorbi (ceea ce vreau sa ma duca la felul de a gandi) sau la tenisii pe care-i poarta sau felul in care se joaca cu mainile.

they say the devil’s in the details. i hope not 🙂

photo by Peta M
7 Responses to “details details details”

  1. BIBANU Says:

    nice dar nu sunt deacord cu 2 puncte

    1.arhitectura (asta e) fiecare cu gustu lui poate sa fie 15 arhitecti care la lucreaza la o casa si beneficearu sa impodobeasca totul cu porcarii de la 3.8Ronz

    2. la punctu muzica: fiecare om percepe vibratiile si fregventele noteleor in mod diferit o piesa la care instrumentalu tie iti indica fericire si voie buna poate sa ii indice altui tristetze si gol in suflet deci iarasi trebuie sa mentionez… fiecare cu filmu lui la scris versuri (tins sa mentionez ca aceasta regula nu se aplica si la piesele si formatiile de cacat… vezi candy si restu)

    primele cuvinte au fost rostite de catre bibanu
    noapte buna 🙂

  2. julie Says:

    bibanu a ajuns sa comenteze bloguri:))
    anyway, detaliile sunt importante. Practic ele fac jocurile, ele modeleaza diferentele, ele dau un spark aparte. Dar uneori sa fii prea atent la detalii e aiurea pentru ca pierzi peisajul de ansamblu (si aici nu ma refer la kestii materiale).

  3. notalent369 Says:

    mariuca draga,sunt perfect de acord cu tine…uite, si eu sunt la fel. imi amintesc, ca o data, cand eram micuta, am fost la acvariu cu maica-mea, in constanta…
    maica-mea:”uite mami rechinuuuuu”
    eu:”fishy!fishy!fishy!” bateam in geamu acvariului de langa, in care era un pestisor minuscul, ascuns dupa alege…
    vreau sa-ti zic ca si azi se mai rade de mine ptr faza asta…

  4. Maria Says:

    cat de funny mi s-a parut asta 🙂 dragu dragu

  5. 45degreess Says:

    da poate lucrurile mari sunt facute tot din lucruri micute, defapt nu cred ca exista lucruri mari..
    piese micute fac aparate mari, caramizi micute fac case mari, gersturi micute fac caractere si personalitati(uneori chiar „mari”)
    cine stie…

  6. hanutza Says:

    scumpa…..ca asta esti, mersi…..ESTE FOARTE ADEVARAT, DACA NU AM FII ATENTI LA DETALII ( ASA CUM SUNT SI EU) AM FII MULT MAI TRISTI…EU POATE NICI NU AVEAM CE AM AZI….2 COPII MINUNATI SI UN SOT IDEM :P…HEHE LONG STORY….LUV


  7. imi plac la nebunie chestiile astea micute.sunt cele mai interesante si atrag atentia cel mai repede.


Lasă un răspuns

