esti curios?

August 24, 2007

377845071_7647f66e17_o.jpg

hai recunoaste!

toti eram curiosi cand eram mici!

iti amintesti cand erai mic de curiozitatea aceea nestapanita pe care o aveai cand treceai pe langa o casa sau o curte cu poarta deschisa, iar capsorul tau repede se infiripa subtil sa vada cum e „la altii”? sau de Craciun cand mergeai cu colinda nu erai curios sa vezi cum si-au decorat unele familii bradul, cum sunt asezate beculetele sau ce culoare sunt globurile? culori asortate sau toate la gramada?ce sa mai spun de asteptarea si de ochii mari pe 25 decembrie dimineata.

curiozitatea pe care o ai inainte de a musca o prajitura noua, de a bea un lichior nemaigustat. curiozitatea cand cumperi (downlodezi) un album cunoscand o singura piesa de pe el si nerabdarea de a fredona pe celelalte cantece. curiozitatea unei relatii proaspat incepute. curiozitatea ce apare in pat cu tine noaptea inainte de a pleca intr-un loc important a doua zi. curiozitatea care se imprieteneste cu tine in tren sau in avion cand pleci in vreo calatorie. curiozitatea tipic feminina ce apare cand vezi reclama la un nou parfum sau cand stai cu vopseaua pe par asteptand sa se intample culoarea 🙂

curiozitatea de copil, insa, e cea mai frumoasa… e invaluita de o armura speciala si neexperimentata care te macina cu „oare cum e?” sau „oare ce-i acolo?” …

10 Responses to “esti curios?”

  1. notalent369 Says:

    ce post draguuuut:)
    si ai atata dreptate…sunt multe „curiozitati” pe lumea asta!..iar eu le am pe toate!!!!mwhahahaha!!!

  2. blur Says:

    cand eram mic am fost curios.. atat de curios.. incat am mancat caca… hihihihi ..

  3. vreau Says:

    Se spune ca femeile sunt mai curioase decat barbatii. Oare eu sunt exceptia care confirma regula?

  4. Maria Says:

    eu am papat pamant… si asa mult imi placea! Pana mi-a dat tata peste manutza. Din clipa aceea si gustul s-a schimbat 😀

    da, diana. multumesc. era si timpul, nu?

  5. angel Says:

    curiozitatea nu ma caracterizeaza, slava Domnului. Dar lasa ca am vreo 5 vecine, babe de babe, care au dezvoltata la maximum chestia asta asa ca uite, a compensat.:D Iar faza spusa de tine cu curiozitatea feminina cand stai cu vopseaua in cap asteptand sa se intample culoarea… asta e reclama mascata la vreo gama de vopsea de par? daca da, spune te rog si mie despre ce e vorba ca m-am vopsit si eu de vreo 4 ori in viata mea de pana acum si niciodata nu am nimerit culoarea din poza de pe ambalaj. 😀

  6. Maria Says:

    nu, nu e reclama. tocmai de aceea e o „curiozitate” sa afli cum iese culoarea, pentru ca stii din start ca nu va iesi cum arata pe ambalaj 🙂

    de chestii precum batranele/batrani care stau pe geam atenti la musafirii ce vin la vecinu’ si barfe care te trezesc dimineata pentru ca se intampla chiar sub geamul tau, am parte si eu (sper ca nu mi citesc vecinii blogul :D)

  7. vreau Says:

    m-am vopsit si eu o singura data si surpriza: culoarea din capul meu era cu cea de pe un ambalaj, dar altul decat cel pe care-l cumparasem eu…

  8. lucianv Says:

    Se spune că farmecul curiozităţii copilăreşti este că uiţi de ce eşti curios şi ce vroiai să afli…

  9. julie Says:

    frumos commentul lui lucian si frumos si postul tau. trebuie sa recunosc ca am si eu o curiozitate…mai ales pentru cutii:) imi place sa vad ce se ascunde in cutii :”>

  10. Ana Says:

    Sunt una dintre cele mai curioase persoane ever..deci imi place postul tau la nebunie 🙂
    Trebuie sa stiu tot, tot, tot…
    Oricum…e bine sa fii moderat in toate si prea multa curiozitate strica sau nu-ti face bine (mai am de invatat la capitolul asta) 🙂


Lasă un răspuns

