si si si

August 2, 2007

si imi place mirosul de dupa plaja. cel de piele calda si insorita combinat cu putin parfum si cu dulcele miros al untului de cacao.

si imi plac norii intortocheati care in imaginatia mea se transforma in tot felul de animale albe intr-o jungla albastra.

si imi plac scoicile, se aseamana cu bucati rupte dintr-o stare de voie-buna.

si imi place gustul piersicii dupa ce trec de pielita pufoasa ce imi roade buzele.

si imi place sa nu ma mai agit, sa ma trantesc pe sezlong sau pe pat ca si cum mi-as lua zborul.

si imi place sa-mi rod unghiile din nou si sa rad de cat de scurte sunt, sa ma joc cu parul cand ma uit in sus, sa merg cu bratele incrucisate ca si cum mi-as tine de frig.

si imi place mirosul ce sta la suprafata pernei mele, miros de somn.

si imi place inca sa mai privesc rasaritul.

si imi place sa colectionez fotografii care ma impresioneaza.

si imi place gustul primei guri de sangria.

si imi place sa fiu privita, chiar si atunci cand ma prefac ca ma deranjeaza.

si imi place sa descopar muzica noua.

si imi place mirosul prafuit dupa ce ploaia s-a asezat.

si iata un post despre „imi place”. acestea sunt cele mai simple. altceva nu pot, e interzis.

photo by mario sorrenti
2 Responses to “si si si”

  1. ana banana Says:

    imi place tot…ce-ti place:D iti place ce e mai frumos sa-ti placa!

  2. SarcasticDog Says:

    opa,c-am sarit si la tine.si mie imi place sa-mi rod unghiile(din pacate).


Lasă un răspuns

