Lepse,Bloage si Fragmente

Iulie 4, 2007

516949502_71ace305d1_o.jpg

 

diana ma pune sa trag o ocheada intr-un trecut virtual uitat si intr-o carte….

ei bine, eram in liceu… eram colegi.. ne citeam printre banci si printre posturi pe 360, un loc foarte pustiu acum …o citeam pe iulia cu mare drag, pe andrei, pe meow si pe baieti la inceputul lui 2006. dar am impresia ca sunt bloguri uitate demult. Lumea uita sau isi baga picioarele sau pur si simplu nu mai e interesata in a scrie sau isi gaseste o alta ocupatie pentru o alta perioada de timp si tot asa. Blogul poate fi sau nu ceva constant, poate face sau nu parte din viata ta, poate fi sau nu cu adevarat jurnalul tau, poti fi tu sau nu printre fraze orizontale cusute prin cuvinte frumoase sau nu. Un blog poate fi promovat sau nu, depinde daca e sau nu dorinta proprietarului de a-l promova. Eu am momente.

Cat despre paragraful de la pagina 111 dintr-o carte luata la intamplare sau nu, am gasit ceva dragut…

„Ce scârbă! Oare chiar era momentul?
<<Nu-i adevărat>>, am mintit eu.
<<Aah, bine! M-ati speriat…>>
Ce scarba, m-am gandit iar.
Ma facuse K.O. in picioare.
– Si dupa aceea?
– Dupa aceea am reluat lucrul. Foarte profesionist. Ca si cum nimic nu se intamplase. Eram leoarcă. Aveam impresia că eram băgat in priză la 220 de volti si nu mă simteam in largul meu. N-o mai priveam. Nu voiam deloc s-o privesc. Nu mai voiam deloc ca ea să existe. Nu puteam să mă intorc spre ea. Voiam să dispară intr-o gaură de soarece si eu o data cu ea. Si cu cat o ignoram, cu atat mai tare mă indragosteam de ea. Era exact cum iti spuneam adineaori, ca o boala . Stii cum se intamplă...
Strănuti. O data. De doua ori. Tremuri, si gata. E prea târziu. Răul s-a produs.”

 

(„O iubeam” – Anna Gavalda)

 

Julie, Mada si Manda …. vreau sa vad niste fragmente….. 🙂

4 Responses to “Lepse,Bloage si Fragmente”

  1. notalent369 Says:

    heheh..excelent paragrafu’…imi place 😉

  2. julie Says:

    Anna Gavalda e nice….am citit si eu :), nu O iubeam ci Impreuna. induiosator 🙂

  3. manda Says:

    pg 133 dintr-o carte luata de pe raft. u have it there
    http://andamaier.blogspot.com/2007/07/fragmente.html
    chaos 🙂

  4. dadatroll Says:

    Noroc ca teo mai obligat cineva sa scrii si niste cuvinte pe blogul asta ca altfel to tcu cpoze


Lasă un răspuns

