Circular Symetry

Iunie 30, 2007

nu mai sunt compatibila cu nimic.

poate damaged.

valori, idei, dorinte, ganduri date peste cap.

intorsaturi, treziri, respiratii, palpitatii, vise, confuzii, plictiseli, calduri, sentimente, tantari.
nu am timp, cand am timp nu am chef, ca am chef nu am unde, cand am unde nu am cu cine, cand am cu cine nu am timp.

ma invart intr-un cerc verde-albastru-crem.

mi-e dor sa beau, mi-e dor sa ma sui pe o banca si sa strig, mi-e dor sa rad pana pic de pe scaun, mi-e dor sa alergam noaptea infofoliti/infofolite spre taxi, mi-e dor sa cantam pe strada in miez de noapte rezemati unii de ceilalti.

mi-e dor de o viata sociala… cred

One Response to “Circular Symetry”

  1. Defektu Says:

    „valori, idei, dorinte, ganduri date peste cap.

    intorsaturi, treziri, respiratii, palpitatii, vise, confuzii, plictiseli, calduri, sentimente, tantari.
    nu am timp, cand am timp nu am chef, ca am chef nu am unde, cand am unde nu am cu cine, cand am cu cine nu am timp.

    ma invart intr-un cerc verde-albastru-crem.”

    foarte marfa exprimata starea….


Lasă un răspuns

