uimeste-ma

Iunie 15, 2007

uimeste-ma
du-ma la marginea unui lac senin
fa-ma sa zambesc in fata unei papadaii
lasa-ma sa-ti suflu polenul spre chip
invata-ma sa impart cu tine ultima bucatica din oul de ciocolata
trezeste-ma dimineata cu cateva sarutari
imbratiseaza-ma cand ma gandestul la clownul din noapte
olbiga-ma sa-ti spun povesti pana adormi
socheaza-ma cu o sperietura urmata de o imbratisare
……..
uimeste-ma clipa de clipa

barcutele1.jpg

9 Responses to “uimeste-ma”

  1. dottie12 Says:

    :”>…very cute

  2. ^Mickey^ Says:

    sweet…..la fel ca fata 🙂

  3. Patricia Says:

    cam asa astept … :-


  4. superba imaginea! tu ai facut-o?

  5. Ana Says:

    Imi place mult blogul tau, tocmai de asta te-am trecut la favs. ;))

  6. notalent369 Says:

    mariuuuuuuuucaaaaaaaaaa……….
    1)imi place mult mult mult postu asta
    2)multumesc mult mult mult pentru urari, mesaje si pozele de la avatar 😛
    :X

  7. blinkutza Says:

    exploziesolara, nu eu am facut poza, din pacate… 🙂
    ana, ma bucur si mersic
    dianaaaaaaaaa, 1. e o poezie. 2. nu ai pt ce :>

  8. catalin Says:

    foarte dragut..
    te invit pe taramul meu ;;)


  9. si tu ne uimesti pe noi cu aceste versuri:)
    imi place mult,mai ales sfarsitul


Lasă un răspuns

