nu sunt o persoana matinala

Iunie 10, 2007

Dimineata sunt moroconoasa, vorbesc bosumflata, ma enervez usor. Nu-mi convine ca nu pot dormi mai mult, nu-mi convine ca am dormit prea mult si intarzi.

Dimineata nu-mi place mai nimic. Nici lucrurule care de fapt imi plac. „mai bine dorm decat sa manc inghetata de alune.” De fapt „mai bine dorm decat sa fac orice altceva”.

Dimineata sunt pesimista si usor incruntata. Ceea ce nu ma caracterizeaza.

Daca ai vreo veste proasta sa-mi dai, te rog nu o fa de dimineata, voi face eu in asa fel incat sa am capsa pusa cel putin jumatate de zi.

Daca vrei sa-mi spui ceva dragut, te rog, spune-mi-o dimineata. se va risca aparitia unui zambet.

Iar apoi vine pranzul si iau micul dejun. Si ma bucur ca incepe ziua si ca nu am dormit cat puteam de mult.

4 Responses to “nu sunt o persoana matinala”

  1. ana banana Says:

    somnul este un dar divin…desi nu suport trezitul de dimineata(mai si injur cateodata)imi place ce vad in oglinda…cel mai frumos la un om cand se trezeste de dimineata sunt ochii pufoshi si limpezi..ador!

  2. Medz Says:

    inghetata de alune *drull*

  3. 45degreess Says:

    bunadimineata, toata noaptea natura sa pregatit sa fie frumoasa pentru dimineata asta, ridica capul din patutz si uite-te la ea, zambeste numai pentru tine, si in fiecare dimineata iti pregateste o surpriza noua, cand iti ninge cand iti ploua, ori cand e soare si pe frunze cade roua…

  4. catalin Says:

    :))) io sunt indragostit de dimineti.. imi plac foarte mult… probabil din cauza faptului ca le vad prea rar /:)


Lasă un răspuns

