Verde

Iunie 3, 2007

green.jpg

Da, iubesc verdele. Pana si pagina de blog nu o pot schimba pentru ca iubesc verdele. Daca as putea, as vopsi totul in verde. Cu mai multe nuante, bineinteles, pentru a se putea face diferenta. Norii intr-un verde foarte deschis, caramizile zidurilor cu un verde crud, la floarea-soarelui as picta doar semintele pentru ca verdele si galbenul fac o echipa frumoasa. Asfaltul strazilor, unghiile, rosiile coapte, gandurile le-as imbrobodi intr-un balon verde, minciunile le-as schingiui cu sarma ghimpata tot verde. Pana si inimile ar deveni verzi, dar nu cele fragede si nici crude. Sangele l-as face roz. Negru ar exista doar pentru persoanele care fac cerere de a-l purta atunci cand au pus cateva kilograme in plus. Cabinele telefonice, scolile, sosetele, copacii in intregime, cutiile postale, biletele de tramvai, cafeaua, prinzatoarea de par, fotbalul, muzica… inchipuiesteti-le in alte culori.
Nu ar fi o lume mult mai optimista? o lume mai colorata. o lume mai plina.

19 Responses to “Verde”

  1. notalent369 Says:

    iubeeeeeeesc verdele!!!!it would be soooooooooo pretty!!!!!

  2. emb Says:

    mariA gogonelele sa fie tot verzi si dupa ce se coc?:))

  3. hanutza Says:

    si problemele babe ce culoare sa aibe? si doctorii care i-au mita si nu misca un deget pana nu o dai ce culoare sa aibe ……un verde de shit mere???. hah?????????????????
    da… la vita e bella in green :))

  4. ciorapel Says:

    it’s a faze 😛

  5. quetric Says:

    Dar iti plac chestiile transparente? Sau macar lucrurile care se deschid usor?

  6. 45degree Says:

    sti maria… mie ciresele, tot rosii imi plac cand sunt coapte
    si vara…sa fie cerul albastru.

  7. blinkutza Says:

    nu sunt foarte mare fana in a raspunde la commenturi… mi se pare ca tot ce am de spus e scris in postul propriu-zis 🙂 Dar nu ma deranjeaza foarte tare..

    anyway… nu suport lucuruile transparente, dar imi plac persoanele transparente, in special dupa ce m-am chinuit sa le fac sa mi se deschida 😉

    si da, rosiile sa fie tot verzi dupa ce se coc, iar cerul albastru, dar norii verzi.. printati cu cirese rosii 🙂

  8. alina Says:

    verdele e viata mea 🙂

  9. janina Says:

    si mie imi place verdele ca stil de viata :)si poza imi place. Vine Primavara, yuhuhu! 😉

  10. Maria Says:

    cat entuziasm !! Poate e de la verde 😛

  11. pufarine.rosii Says:

    Hai sa ne mutam la mare
    O tara de orase verzi :)))))

  12. Maria Says:

    daca e la marea neagra..atunci nu 😀

  13. Didy Says:

    Doamne cat de mult iubesc verdele..:X:X:X:X:X:X ,iar poza e f reusita:P se potriveste cu articolul

  14. Mariaaaa Says:

    hihihi, welcome to the club than 😉

  15. Flippy Says:

    eu tin cu ea i love green!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. bada` Says:

    iubesccccccc verdeleeeeee ubee_green id ;;) :X:X:X::X:X::X:X:XX::X:X::X::X:X::X t`ubb green:X:X::X:X:X::X:X:X:X::”>

  17. Remus Says:

    I truly love green!!! Uita-te la mine pe blog daca vrei 😀
    btw, camera mea e verde, covorul meu e verde, dulapurile mele sunt verzi, pernele mele, patul meu, biroul… tot ce ma inconjoara.Asa as vrea sa dau comanda pentru un PC verde… n-am gasit inca.
    Visele devin realitate mai devreme sau mai tarziu… asa ca inca merita sa visam la o lume verde…

  18. Larisa. Says:

    Da, si eu asi face totul TRANSPARENT!

  19. Silvia Says:

    Sufletul meu e verde!!!! Ma regasesc in ce ai scris :D:D Pentru mine oricum totul e verde 😀 :X:X


Lasă un răspuns

