si daca…

Iunie 2, 2007

s-au adunat prea multe „eventuale” posturi la sectiunea drafts si vreau sa le dau drumul.

scris la 28 mai:

ma caracterizeaza o calmitate neobisnuita pentru mine de o saptamana incoace. mai bine spus, de cand am scris penultimul post, iar cu toate astea, blogul nu e viata mea, e doar un strat de praf, firmituri, paiete stralucitoare toate la un loc, ramase din actiunile si din trairile mele din timpul zilei. iar de obicei, e real. nu-mi place sa mint, nu doar pentru ca nu stiu sa mint, ci pentru ca nu e corect fata de ceilalti. si te vei intreba „dar ce e corect in viata asta?” calmitatea aceasta nici macar nu ma lasa sa raspund la intrebare. si mie imi place.imi place pentru ca imi mentine un zambet, un dar de a povesti cu oamenii, un interes despre viata lor, o privire mai blanda, un ritm mai lent de a trai, dar in acelasi timp plin de energie. si daca se va opri?

i-dont-wanna-grow-up2.jpg

One Response to “si daca…”

  1. 45degrees Says:

    toate ele, voi, noi, cand cum, oare eu? si ce daca.. oare se poate.. si cate si mai cate intrebari poti pune…
    vine furtuna, calamitatea, si iti ravaseste gandurile, visele sunt castele de nisip imburdate de vand intr-un loc, construite in altu, mai mari si impunatoare, ce era important, nici macar nu mai e, necunoscutu, speranta deplina.. atatea intrebari, din care ramane una singura.. si cand stiu raspunsul…? ma ocoleste calamitatea? se linisteste furtuna? Nu este furtuna care sa nu se linisteasca, si nici vara fierbinte fara toamna ploioasa, randunicile care pleaca se intorc mereu…


Lasă un răspuns

