cifrele

Mai 18, 2007

doua sticle de bere.

sase telefoane.

un film.

patru maini.

patru ochi.

doua perne.

un singur geam.

doua zambete.

un rasarit.

trei pasarele.

opt nori albastrii.

doi pumni de cirese.

trei tigari.

douazeci de melodii.

o singura poveste.

.jpg

p.s. Acest post nu este recomandat daca nu-ti folosesti imaginatia. Daca apar manifestari neplacute nu va adresati persoanei mele.


4 Responses to “cifrele”

  1. notalent369 Says:

    fuck it maria!FUCK IT!!!….asta inseamna ca imi place la nebunie,in traducere libera!!!

  2. 45 degree Says:

    Cifrele, ele.

    noua culori.
    sapte seri.
    multe litere.
    patru etaje.
    trei ore.
    trei mesaje.
    doua lingurite.
    doua maneci.
    sase albine.
    patru buze.

    un singur gand.

  3. namtigari Says:

    Ai facut un film pe care eu l-am rulat in capul meu.
    Multumesc. M-ai facut sa zambesc. Si nu genul de zambet care are radacini in amuzament.


  4. imi place la nebunie postul asta:)
    fiecare cuvant e la locul lui.si dupa cum zice si namtigari ruleaza ca un film,unul cu happy end:)


Lasă un răspuns

