6 – way to much

Mai 16, 2007

390540348_04c2ed984e_o.jpg

am primit tema de la Mada sa scriu sase obiceiuri sau chestii ciudate despre mine. asta chiar suna ciudat. am gasit urmatoarele:

  1. imi rod unghiile, chiar daca nu mai am ce roade uneori la ele, de fiecare data cand pic pe ganduri sau cand ma uit la un film
  2. dimineata nu pot imbraca daca nu am muzica pe fundal
  3. obisnuiesc sa lipesc pe perete afisele de la partyuri care imi plac, iar daca am un afis foarte reusit si nu am fost la partyul respectiv am remuscari sa-l lipesc
  4. nu manc ceapa sau usturoi niciodata
  5. mi-e frica de intuneric cand sunt singura
  6. de fiecare data cand ma gandesc la vara am o singura imagine: un camp verde cu multe papadii, niste nori mari, foarte mari, pufosi si senini si daca iti flosesti imaginatia iti dai seama ca sunt „in forma de…”. Indicat si un copac sa ma cuprinda in umbra lui.

That wasn’t so weird.

They can do it too: talentata, anutza, „var’mea”, leti, meow, flo’ .

5 Responses to “6 – way to much”

  1. mada Says:

    nu sunt niste chestii de care sa-ti fie rusine cu adevarat…dar nu-mi vine sa cred ca nu manaci ceapa sau usturoi!!! they’re so healthy!!!!

  2. blinkutza Says:

    mada,poate deep inside sunt un vampir – uite aici chetsie rusinoasa! 😛

  3. dottie12 Says:

    foarte nice:*…nu stiam k iti e frica de intuneric. restul le cam stiam >:)

  4. notalent369 Says:

    eu stiaaaaam de intuneric:P


  5. mai exista taguiala asta? unele lucruri sunt facute sa tina forever 😉


Lasă un răspuns

