time to realise

Mai 13, 2007

438875603_ee7ff77f1d_o.jpg

mi-am dat seama ca nu mai vad persoanele cum obisnuiam. mi-am dat seama ca nu mai imi place sa ma musti, ca nu mai imi plac pisicile atat de mult, ca nu beau cola din nevoie ci din obisnuinta, mi-am dat seama ca atunci cand eram mai mica avem alta relatie cu tine, ca nu prea mai am chef de partyuri, ca de la cine te astepti la mult, primesti cel mai putin, mi-am dat seama ca aveam multe idei in mintea mea bune de scris dar timpul imi este rapit, ca heineken la sticla e mai bun decat carlsberg, ca pot sa paralizez daca imi fac tatuajul pe laba piciorului, ca oricand as putea sa-i pierd pe ai mei si imi vine sa mestec clipele ca pe guma numai ca sa le pot lungi apoi, ca nu-mi mai doresc un tip complicat ca si ideal guy, ci doar amuzant si inteligent, ca imi pot schimba starea intr-un timp record (sau mai putin), ca petrecutul vremii pe o banca in unirii nu ma mai face sa zambesc, mi-am dat seama ca nu il mai iubesc si sunt fericita, ca persoane ignorate demult ma binedispun, ca uneori ma ascund de oameni – si da, traversez pe partea cealalata a strazii pentru a-i ocoli – , ca exista multi oameni prosti. mi-am dat seama ca imi iubesc fetele, ca iarasi ma maturizez, ca o prietenie falsa dintre un baiat si o fata imi poate oferi mai multa bucurie decat o relatie, ca nu am mai citit demult o carte buna, ca sunt prea reactiva, ca messengerul e o pierdere de timp si de binedispunere, ca tensiunea sexuala dintre doi la un moment dat rupe repulsia mintii, ca imi place inghetata de nuca, ca oamenii acum 2000 de ani erau de o simplitate de care nu puteai decat sa te indragostesti, ca sunt libera.

7 Responses to “time to realise”

  1. andrei Says:

    stiu.. i feel the same way..

  2. notalent369 Says:

    …ca esti iubita!:*

  3. babba Says:

    probabil ca nici altii nu te vad la fel. nu oferi prea mult. nu poti sa alegi singura. de aia bei cola din obisnuinta, nu`i `vezi` pe altii la fel, si unii nu ofera mult.

    a apus de mult comuna primitiva…nu suntem acum 200000 de ani, nici acum 2000. get used to it

  4. blinkutza Says:

    babba, sau cine esti, ai mari probleme in ceea ce priveste a intelege un text,niste ganduri sau idei. si 2. nu ma plang de nimic.. si nu am peste ce sa trec.
    cred ca ai avut o zi mega proasta

  5. notalent369 Says:

    babba…esti dus/a rau…critici omu’ fara sa pricepi macar ce incearca sa spuna.mi se pare ca esti cam frustrat/a

  6. dottie12 Says:

    heineken e intr-adevar mai bun :)…si we have to meet:)

  7. blinkutza Says:

    da, ti-am zis ca te astept. acum cu berea 🙂


Lasă un răspuns

