still here. playin’ & alive

Aprilie 27, 2007

 

160685327_00cece6e4b_o.jpg

e a doua oara cand ma duc la un intreviu si chiar in timpul acestuia imi dau seama ca poate asta nu este exact ceea ce imi doresc. ca poate nu mai vreau lucrul respectiv. oare se intampla pentru ca oi fi un copil rasfatat sau pentru ca inca nu vreau sa-mi pierd tineretea? spunea ieri crudu la ora ca „tinerii sunt singurii care nu pot fi dispusi in a-si pierde timpul” … si iesind de la curs am inceput sa ma uitin jur, la tot ce as pierde daca m-as angaja. era un apus incredibil petrecut pe langa sutele de studenti care ieseau din faculta. masinile nu mai erau asa de multe, lumini rosii de la semnalizari si de la semafoare, bega, podul, tagul cu „make it legal”, jazz-ul si bierhaus-ul. mi-ar fi dor de ele, dar nu in sensul ca nu as mai putea ajunge la ele, ci la faptul ca as fi pe fuga tot timpul si nu le-as putea savura. Sa ies de la o cafea din jazz si sa ma gandesc la povesti de genu’ „cum ar fi daca ar fi” (chestie pe care toate fetele o fac.. no offense… diana, ai uitat sa scrii asta la placerea de a fi femeie) sau la ce urmeaza sa fac in weekndul care vine sau celalalt, sau ce povesti sa mai compun. nu as putea sa stau cu anutza la discutii lungi la coltul strazii ce se intind pana in ora 2 a noptii, nu as putea lenevesc pana la ora 11 juma’ in pat cand cu greu ma ridic si deschid compul sa pun o melodie de „buna dimineata”. acestea au fost cateva lucruri caruia le-as duce dorul si care nu le-as mai face. Dar ce as putea face in plus? imi dau seama ca in ultima vreme tot ce fac etse pentru mine si e prea egoist. as vrea sa vin acasa cu zambetul pe buze cu cate o mica surpriza pentru sor’mea sau pentru mama ori tata, sa le spun niste glume pe terasa insorita mancand un sandwich impreuna, sa ma joc cu mingea cu nepoteii, sa caut muzica noua, sa palavragesc in statia de tramvai la o tigara, sa hoinaresc prin unirii cand e insoarit citind ceva langa o sticla de cola cu niste ochelari de soare. poate gresesc, dar in fond sunt lucrurile marunte care ma fac sa zambesc si daca le-as pierde pe acestea……imi place sa socializez, sa beau o bere povestind ceva, sa revad si sa imbin vechi prietenii, sa ma imbat cu soare si voie-buna.. sa stralucesc in zambet alaturi de voi. imi place

6 Responses to “still here. playin’ & alive”

  1. notalent369 Says:

    si noua ne placeeee….muuuuult…uh!si cartile citite-n soare,si prietenii vechi, si aia noi, si muzica ta de „buna dimineata”, si obloanele tale albastre, si bierhaus-ul.smile our way mariuca:D

  2. etc Says:

    then don`t get a job, do some freelance, or start something on ur own 🙂

  3. blinkutza Says:

    @notalent…Daaaaaaaaaa, apropos de obloane cel mai dragutz moment a fost cand ai tras ruloul, mi-ai pus muzica..totul doar ca sa ma trezesc odata!! 🙂

    @etc…si banii?:))

  4. otrava Says:

    intors de la mare. salut comunitatea blog-erilor. blink respect

  5. paty Says:

    mah ce sa zic :)) fa-te „sefa” adica propia ta firma etc …;) sa vezi ce bine e 🙂 (nu intodeuna,da e bine) da, …cele mai mici detalii te fac cel mai ferict pacat ca cei din jur nu prea constientizeaza,oricum frumos spus;)!!!!

  6. blinkutza Says:

    idea acestui post nu era „ce job sa-mi aleg?”, ci „libertatea de a trai fiecare zi asa cum o traiesc eu sau cum am trait-o pana acum” 🙂


Lasă un răspuns

