musical review 2nd ep

Aprilie 26, 2007

2235765651_bcbd799db7

E al doilea review si e a doua oara cand il scriu (prima data am reusit sa-l pierd)
Este vorba despre Shy Fx, Parov Stelar si un remix de la High Contrast.
Shy Fx e in perimatrul muzicii de multi ani, mai precis din anii ’90 si are cu ce sa se mandreasca. Doua din ultimele sale albume mi-au facut mult cu ochiul si mi-au invadat weekendul care tocmai a trecut Set it off si Diary of a digital soundboy. Asadar, trebuie sa recunosc, Studefestul de anul acesta mi-a redeshis pofta de drumandbass liquid, cu o nota de optimism pe care o puteti primi ascultand albumele londonezului.

Poate ati auzit de Imogen Heap; ei bine, daca nu ati facut-o inca…. promit sa va lamuresc eu in urmatorul post. Pana atunci indraznesc sa prezint un remix al piesei „Headlock” al acestei talentate fete din Londra.
Remixul drumandbass facut de catre tanarul de la High Contrast; il puteti asculta
aici ! La primul auz al remixului nu am fost prea entuziasmata, gandandidu-ma in continuare la varinata originala, insa vineri seara la unul dintre partyurile din cadrul Studenfestului, acest remix acesta nu putea decat sa ne faca atmosfera mai buna, mai dinamica si mai plin de viata 🙂

Ghidandu-ma dupa zicala „cei din urma vor fii cei dintai”, am sa scriu un pic despre Parov Stelar, al carui nume m-a socat vanzadu-l intamplator pe un afis din centru. Imi placea ce facea si ce compunea de mai bine de un an si nefiind atat de cunoscut aici, dupa parerea mea, faptul ca a tinut un show in Timisoara vineri….m-a bucurat foarte tare. Imi place personalitatea sa multipla in ceea ce priveste muzica – Jazz, Breakbeat, Electro – pe una poti adormi linistit noaptea, pe una poti sa-ti trezesti intr-un mod tandru iubitul dimineata, pe una te lasi udor dus pe valul groovy si iti onduiesti soldurile, iar pe una nu poti face altceva decat dansa frenetic. Imbina jazz-ul cu down-tempo-ul si breakbeatul cu electro, iar incet isi face aparitia riscului de a uita de tine si de a-ti construi o lume proprie din imaginatie pura si note muzicale.

5 Responses to “musical review 2nd ep”

  1. stefan Says:

    cum se foloseste plug-in-ul (sau ce e) folosit pt insearea melodiei “Feelin’ U”

  2. stefan Says:

    *cum se numeste

  3. Maria Says:

    wordpress-ul nu lasa melodia sa se incarce. nu stiu de ce…
    o poti asculta aici:
    http://www.trilulilu.ro/blinkutza007/c2f8caf593c17e

  4. stefan Says:

    da..am vazut asta, dar ma interesa cum ai postat-o acolo (ca vreau sa folosesc si eu procedura)

  5. Maria Says:

    scrii in felul urmator:

    [audio= linkul piesei]

    (piesa trebuie inainte uplodata pe un site ales de tine)


Lasă un răspuns

