breakfast at tiffany’s

Aprilie 15, 2007

mic dejun=)

 

o piesa destul de veche de care m-am reindragostit sambata noaptea in bunker 🙂

 

You say that we’ve got nothing in common
No common ground to start from
And we’re falling apart
You’ll say the world has come between us
Our lives have come between us
But I know you just don’t care

And I said what about „Breakfast at Tiffany’s?
She said, „I think I remember the film,
And as I recall, I think, we both kinda liked it.”
And I said, „Well, that’s the one thing we’ve got.”

 

I see you – the only one who knew me
And now your eyes see through me
I guess I was wrong
So what now? It’s plain to see we’re over,
And I hate when things are over –
When so much is left undone

 

 

 

6 Responses to “breakfast at tiffany’s”

  1. notalent369 Says:

    sunt indragostita de piesa asta cred ca de prin clasa a 9a…foarte oldie but goldie!
    love it!love it!love it!

  2. otrava Says:

    veche, veche dar geniala

  3. Matei Says:

    o carte destul de misto care merita citita! :p

  4. Matei Says:

    @ Diana (notalent369) pot sa te contactez? as fi vrut sa schimb niste impresii cu tine despre b vian. am vazut ca-ti place :p ciao!

  5. emma Says:

    ce faina-i poza! love the song too, o stiam, dar abia recent am primit-o. supertare ideea 🙂 si.. foarte faina poza inc-odata. e home made de tine? pusi

  6. medz Says:

    drull coffee tea me?


Lasă un răspuns

