poveste

Aprilie 11, 2007

55ee1f30dfdfa790.jpg

Foita acoperiatore se extinde tot mai mult. Pojghita devine tot mai groasa. Ca o membrana incepe sa-si duca spre sfarsit conturul inimii si inceputul foitei se intalneste cu capatul ei, iar golul prin care se mai intrezarea o dunga dulce roz – rosie incepe sa nu se mai vada…. foita rece , hotarata si luptatoare si-a indeplinit misiunea. A reusit intr-un final sa acopere inima…. sa acopere dragostea dulce roz-rosie.

Daca ceva poate sa provoace fisuri in aceasta noua renovare a inimii nu se stie, dar o simpla fisura poate insemna ruperea partiala a membranei ceea ce poate duce la disparitia sau uscarea ei.
Dar de cand stau si o analizez nu am observat nicio fisura, insa nu stiu cat de atenta am privit-o.

Foita acoperitoare genereaza schimbari. Iar inima este colonia…merge dupa comanda foitei. Pentru ca o domina, pentru ca o acopera de orice dorinta, pana si bataia ii este controlata de catre aceasta plasa parazita.
Dar inima e ascultatatoare, nu se razvrateste, nu comenteaza, accepta.. ca si cum ar intelege. Desi nu o iubeste, are incredere in acea pojghita plina de sine si stricta.
Iar increderea aceasta nu o inteleg. de ce se increde in ceva care nu o mai lasa sa iubeasca? M-am dus la ea.

“ – Inimioaro, esti bine? Imi fac griji pentru tine!”
“ – O, scumpa mea, nu-ti fa griji. Mai bine pleaca si lasa-ma sa-mi traiesc umila si ascunsa mea viata. ”
” – Dar nu vreau sa te las asa ! Tu suferi… si nu vreau sa stiu ca e ceva acolo care te doare si te raneste ! ”
” – Atata timp cat am aceasta Autoritate asupra mea sunt bine.”
„ – Dar ea iti reprima sentimentele, de fapt iti reprima existenta… te calca in picioare! De ce o lasi sa-ti faca una ca asta?”
„ – Fetita scumpa, intr-o zi vei intelege …
„ – Dar nu e logic!!! Lupta-te!”
„ – Ca o accept nu inseamna ca nu ma lupt, dimpotriva. Cu aceasta foita imi unesc eu fortele si impreuna luptam. Fie ca O vreau, fie ca nu o vreau in viata mea, nu conteaza. E aici pentru mine. este spre binele meu.”
„ – Luptati? Impotriva …?”
„ – Impotriva sentimentelor care nu sunt la locul sau la timpul sau la persoana potrivita.”
„ – Vrei sa le impiedici? Dar atunci care mai este scopul existentei tale?
„ – Cand pojghita se va usca inseamna ca vazut ceva acolo afara de care nu trebuie sa-mi fie teama…. atunci poate imi voi reintrezari scopul. Pana atunci o iubesc pe ea. Foita mea protectoare.„

m-a uimit… nu mai aveam ce sa-i spun. o credeam asa mica, naiva si poate chiar prostuta, dar…mi-am dat seama ca nu am ce sa-i reprosez.

 

9 Responses to “poveste”

  1. notalent369 Says:

    eh…foita asta…stie ea ce stie!
    cred ca cu totii asteptam sa cada..

  2. oli Says:

    ff bine…cateodata ii mai bine asa,ptr k,de multe ori ne dam seama k ne-am indragostit de cine nu trebuie!! asa k…mai bine ii sa fim precauti k sa nu mai suferim!!!!cine ne face sa suferim..nu merita NIMIK!!!!

  3. blinkutza Says:

    mey oli ce rea si vehementa esti… oricum toate au un rost.. neinteles bineinteles.. dar macar asta imi place sa cred 🙂

  4. otrava Says:

    vreau eu sa fiu stapanul lumii. sa fac eu din foita asta un mare, mare joint si sa il aprind cu o torta imensa

  5. notalent369 Says:

    otrava…in mom asta ridic spranceana si ma uit la tine dezaprobator…deci iti bati joc de foitele noastra?atunci, ne vei cunoaste furia!!!!

  6. blinkutza Says:

    eu cred ca e ok… vrea doar ca foitza sa dispara… 😉

  7. otrava Says:

    ma lasati sa imi fac joint-ul in continuare? sau sunt probleme?


Lasă un răspuns

