interjectii matinale

Aprilie 11, 2007

425346822_2564b32f99.jpg

Rashhhhhhhhc, raaaaaaaaaschhhhhhhhh, raaaaaaaaaaaaaascccccccch. un sunet repetat greu imi intrerupe visul si imi ia cateva secunde sa-mi dau seama ca ce se aude sunt niste umerase cu haine trase incontinuu pe lemnul din dulap (cel pe care se tin umerasele , evident.. nu stiu daca are un nume…are?) Oricum poate se opreste. Raaaaaasssssssshcccc, rasssssch, rasch. Dar incep din nou. degeaba zic ceva ca oricum nu se aude….

POOOOOOC ZBUUUUUM !!! wtf was that? se gandea ana care de pe canapea respira greu.. s-a speriat, eu insa eram deja obisnuita. „Nu-i nimic. iara o picat ala” si incerc sa-mi continui somnul pe care stiam deja ca va trebui sa-l intrerupt…intr-un sfert de ora avea sa-mi sune ceasul. Auzeam vuietul vantului si incep sa simt curentul cum ma pandeste..ma astepta deasupra plapumei. puteam sa-l aud asa bine din cauza capacului de la rulou care s-a prabusit pe polita de langa canapeaua anei… greu, nu? Se deshide usa. „Maria, vezi ca te astepta fata la 10.. mai dormi?”, „imi suna imediat telefonul, 5 minute…” Si chiar asa e…suna „island.mid” pe o nota mult prea optimista pentru dimineata asta..muuuuuuult prea. Ma dau jos din pat doar pentru ca nu mai suport sa o vad pe ana cum se uita mirata spre geam. „sper ca n-a lovit acvariul..”. Nu a picat pe acvariu, deci e ok, pestii sunt in regula, poate doar s-au speriat un pic. gata, nu se mai aude vantul, nu mai e curent. (decat in sufragerie unde tata iara face „aerisirea de dimineata”… mai degraba „un session de curent” decat ceea ce-si inchipuie el ca face). poate periuta de dinti e lucrul care imi poate inviora ziua…. insa m-am inselat. ma intorc in camera….. iar capacul de lemn e din nou pe polita plina de cioburi de data asta, apa se prelinge pe podea… si pestii se zbat. mai rau… unul dintre ei e frant in doua de catre o bucata de sticla…. si poate e o chestie superficiala care nu merita, dar m-am intristat….

azi mi-a murit un pestisor… si nu oricum, l-a omorit vantul…sau eu ca nu am mutat acvariul?

6 Responses to “interjectii matinale”

  1. notalent369 Says:

    :-S….cuuuum…oooof..mariaaa…tocmai ce m-am trezit si eu..ma pun sa-ti citesc blogu si dau peste o descriere atat de…”Vizuala”…ca ma doare:((

  2. blinkutza Says:

    mai trist e ca incepusem sa ne imprietenim… Eh… sunt si lucruri mai grave in viata asta oricum.. cum ar fi „daca cola face celulita?” KIDDIN’ 😀 (oricum o beau si oricum nu ma intereseaza)

  3. anabanana Says:

    foarte deep-a descrierea,tre’ sa recunosc..o dimineata ca o cutiutza cu surprize…bietul peshte…trist=( important este ca sirul evenimentelor din ziua respectiva s-a abatut de la regula ” dak asa a fost de dimineata,sigur imi va merge horror toata ziua”.

  4. Her_Litz Says:

    cine te astepta la 10?
    imi pare rau de peste…

  5. Maria Says:

    chiar nu-mi aduc aminte cu cine m-am intalnit… acum vreun an ..


Lasă un răspuns

