sete & betzie

Martie 23, 2007

..

sete

apa

ca si apa ce se plimba pe strazi de doua zile

ti-e sete?

cand ai baut ultima data? – ultima betie … de apa, de alcool, de somn, de job, de dragoste, de orice vrei tu)

3 Responses to “sete & betzie”

  1. notalent369 Says:

    hmm..de apa,acum cateva ore
    de somn…de azi dimineata.
    de job…nu m-am apucat inca,urmeaza acum.
    de dragoste…aici m-ai lovit la corazon…it’s been a while.

  2. oli Says:

    ohooo…nici eu nu mai stiu…de dormit nu mai prea am timp…k acuma is busy..stii u cu ce…si de dragoste…aici ii cam ciudat…nici eu nu stiu ce se tot intampla!!!
    nu prea am mai simtit asa ceva de ceva vreme…dar lasa k….LIFE GOES ON!!!
    deci…super imaginile…te puppppp


Lasă un răspuns

