prima vara …

Martie 17, 2007

ladybirds

imi place ca sunt acasa si pot lenevi in voie… (in sfarsit..)

imi place cum miroase afara, dimineata simti cel mai bine cat de fain miros copacii infloriti…

imi place ca e soare si mi-e cald

imi place ca norii sunt senini

si buburuzele … 🙂

si atat

9 Responses to “prima vara …”

  1. notalent369 Says:

    perfect deacord…si eu cand veneam de dim de la scoala ma uitam ca au inflorit copacii,miroase a primavara…e cald si frumos..eh,ale tineretii valuri..

  2. flo' Says:

    hello there!
    refresh de primavara 🙂

  3. paty Says:

    iar la tm vad prima oara copacii infloritzi asa stare de bine mi-a dat sapatamna trecuta 😀

  4. Hypnotica Says:

    Mie primavara mi se face chef de boyfriend, party, sex, inghetata, pupici, plimbari de manuta si alte prostii de genul. Mai vine si ziua mea. Fuck it, I’m single, am prins si o raceala.

  5. blinkutza Says:

    Acest blog este unul de prima vara. Daca apar manifestari care deprima vara, va rugam adresati-va prima veriilor.

  6. notalent369 Says:

    frumos joc de cuvinte papusee:P

  7. paty Says:

    mmm…le zice bine Hypnotica 😀 mda …cred ca asa stau lucrurile la toata lumea 😀

  8. otrava Says:

    eu mor dupa primavara. imi place soarele, chiar cred ca am avut o aventura sexuala cu el noaptea cand nu e asa fierbinte.

  9. otrava Says:

    vreau primavara forever


Lasă un răspuns

