musical review 1st ep

Martie 13, 2007

2776885717_c6d211cc68 

 Incepand de azi ma gandeam sa dau niste bucati de sfaturi muzicale… Desi in ultimele zile timpul de hang-uit la comp nu a fost mai lung de 15 minute (omg!) am apucat acum spre seara (obosita de la munci si scoli) sa ascult cateva albume pe care vi le voi recomanda sau macar cateva piese de pe anumite albume, care mie mi-au placut/ imi plac mult.

Broken Social Scene – am inceput sa-i ascult mai mult dupa ce am vazut ca au semnat soundtrackul la „Half Nelson” si un pic la „Wicker Park”, iar Da Da Dada si Shampoo Suicide sunt preferatele mele.. un pic psihedelico – chill – chiar mega chill 🙂 – experimental – electronica – cred.

(si chiar in momentul asta am descoperit o melodie foarte ok venita d la All Saints … cine credea ca gagicile astea vor scoate un album cu un sound asa ok ? Studio 1 suna foarte bine si imi este ciudat sa recunosc asta pt ca… sunt un girls-band, dar pt producatorii lor…NUFF RESPECT 🙂 ) Studio 1 e foarte urban – girly – style si mai ales versurile vor sa emane un fel de independentza, libertate si putere a femeii, dar in acelasi timp sunt si cateva lyricsuri ce incearca sa fie deep in ceea ce priveste „mr. love love”. Albumul e ok pentru gagici, dar sa nu exageram. piese ok: Chick Fit (Kissy Sell Out’s Excellent Adventure), Rock Steady, On & on, Scar, Not eazy (” You can’t keep a grown woman waiting ” 😉 )

Asta a fost o mare paranteza… dar daca tot suntem in cartea pt femei mai mult (sau mai putin ) o propun pe Amy Winehouse… cu Rehab si You know I’m no good (feat Ghostface Killah ), Tears dry on their own, 3  piese care mi-au ramas in cap de pe albumul Back to black.

Si nu in ultimul rand, dar pentru ca mi-e tare somn, voi incheia cu baietii de la The Tape (mari oameni – cum zicea un friend de-al meu). Baietzii, originari din Berlin, au fost weekendul asta la Cluj, dar din cate am inteles numarul oamenilor din public nu a fost unul prea mare, DIN PACATE… si tot din pacate organizatorii puteau sa se gandeasca de doua ori cand au fixat data.. aceasta s-a suprapus cu Workshopul TmBase 2007…. cu tot regretul.. mi-e si rusine ca scriu pe blog despre ei, desi nu am ajuns in cluj… :-s Albumul Autoreverse (feat RQM) imbina putin de hip-hop cu electronica, iar daca ii asculti poti sa ajungi sa ai impresia ca te afli pe o mega plaja, singuratica, calma, relaxanta, cu un soare ascuns, cativa nori mahorati, dar cu o atmosfera de „as vrea sa adorm aici mult mult timp singur sau nu 🙂 ” ; poate niste stanci in stanga si un cal alb undeva ascuns in drapta mirosind niste scoici. Evident, pe The Tape, fiecare e liber sa-si construiasca propriul sau film. Canada, Rainy Summer, Lonely Planet Revisited, Minimal – cateva piese ce va pot ajuta la film 🙂 ENJOI, all the way! 

 noapte buna

2 Responses to “musical review 1st ep”

  1. notalent369 Says:

    excelenta idee ai avut cu d’ale soundului…serios!esti cea mai in masura persoana ptr asemenea sfaturi.oricum,pe mine cel putin ai reusit sa ma initiezi in ale acetui gen de muzica si imi place mult.una din preferatele mele …dintre mel pe care mi le-ai recomandat, este „minimal”de la THE TAPES.love it:D!!!

    keep it up miss!great work!

  2. blinkutza Says:

    eh… „cea mai in masura” inca nu :)) Mersic oricum :*


Lasă un răspuns

