Tot ce iti doresti

Iunie 19, 2006

va fi ca un fel de lista.

trebuie sa scrii pe post de comment ce îţi doreşti.

ce zici? începem?

voi spune eu prima:

Căpşuni

23 Responses to “Tot ce iti doresti”

  1. sick0 Says:

    handcofs

  2. name Says:

    vodka hâc! hâc!

  3. name Says:

    vodka hâc! hâc!

  4. FLA Says:

    NOTE MARI

  5. meow Says:

    maybe some rain…no more sun!! 😉

  6. meow Says:

    maybe some rain!! 😉

  7. tovarashu Says:

    yum-yum

  8. helga Says:

    o punga vidata ca sa pot gauri tot! tot-tot-tooot!!

  9. banana Says:

    eu imi doresc… vaaai.. ce -mi doresc!… vacation imi doresc!! o excursie la munte…

  10. Dana Says:

    Vacanta…
    Sa merg la mare.
    Sa trec anul cu bine.
    Sa nu ma mai cert cu toti proshtii…
    Vreau cam multe, nu?

  11. blinkutza Says:

    nu, nu ceri prea multe.
    De aceea e o lista cu „tot ce-ti doresti”.
    Poate e doar o idee pentru cadouri pt zilele de nastere 😉

  12. Iulia Says:

    Eu imi doresc doar ceea ce nu am: o vacanta de 7 zile la munte, un iubit, fericire, 0 tigari, job lejer, bursa la facultate…and most important: stuff!

  13. diana Says:

    fericire…in doi…sa fie mai lejer la facultate…mai mult timp cu prietenele,and last but not least…WORLD PEACE!!!!=))

  14. ciorapel Says:

    fata din poza a 2-a ;)) d la entryu d mai sus 😀

  15. diana Says:

    oja mea preferata!!!nu o mai gasesc in magazine!
    soare!
    vama!
    elvetia+franta!
    sa fiu mai slaba!
    sa mai am un frate sau o sora!
    sucul de visine,placinta de visine!
    wicker park!!!…de fapt josh hartnet.
    caramel!
    sa vad pe viu o plaja alba si ocean turquoise!
    sa fie si bucurestiul putin mai orientat catre turism,cum sunt sibiul,timisoara!
    fotografiile alb-negru!
    sa ma plimb noaptea prin oras!
    barfele la un cafecito cu fetele!
    elle si cosmo(asta din urma stiu ca e mai tampita..dar ce sa fac..addicted!)!
    ciocolata!

  16. fubster Says:

    i wanna take over the world! MUHAHA, and world domination!

  17. blinkutza Says:

    just like stewie.. k nu degeaba…………………da

  18. oli Says:

    eu vreau…pai…sa vedem..cu ce sa incep?? liniste si multa distractie!!!:P:P vreau sa merg undeva unde sa stau sa ma relaxez si sa ascult MUZIK si sa rad:P:P
    vreau sa nu mai existe oameni rai pe planeta asta si sa se faca odata dreptate!!!!!!!
    la categoria fructe..vreau: portocale si kiwi:D…niami niami

  19. vlad Says:

    3 albume originale,ATB,Ombladon si Bob sinclar

  20. Denisa Says:

    1 sa fiu fercita
    2…sa joc intr-un film,
    sa fiu capabila sa scriu o carte,
    sa vina naibii vara odata,
    sa sar cu parsuta,
    sa scap de prejudecati,
    sa pot sa exprim in cuvinte tot ce inima mea pentru el simte…
    si nu mai stiu…

  21. Maria Says:

    1, 3, 4 si poate 7 le avem in comun 😀

  22. rtn Says:

    vreau soare!!!
    vrea verdeata!
    vreau pantaloni scurti!
    vreau slapi in picioare!
    vreau o bere rece pe terasa!
    vreau sa caut umbra! dupa ce gasesc soarele!
    vreau sa vina craciunul! imi vreau permisul de conducere!
    vreau sa plec din orasul asta! nu de tot!
    VREAU!!!!!

  23. Mariaaaa Says:

    vreau sa-mi treaca raceala …
    vreau maieuri si tricouri!


Lasă un răspuns

